Beantwoord

Verwijderen devices

  • 23 maart 2020
  • 2 reacties
  • 258 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

 

Ik ben bezig om een aantal devices aan te melden bij Simpoint, van hen krijg ik de melding dat de onderstaande apparaten nog bij KPN aangemeld zijn, waarschijnlijk op het developer kit, willen jullie dit controleren en verwijderen? Zodat ik ze bij Simpoint kan aanmelden:

 

A81758FFFE0304E6

0018B22000000179

0018B22000000A7C

0018B22000001603

0018B220000016B8

0018B220000017A9

0018B220000017A3

0018B22000002B38

0018B22000002B3C

icon

Beste antwoord door Rick S. 23 maart 2020, 15:10

Goedemiddag @adis,

Bedankt voor uw bericht! 
Ik ben gelijk aan de slag gegaan en heb zojuist bovenstaande devices verwijderd. 
Bij het verwijderen van de devices was er één uitzondering. Ik kon namelijk device 0018B22000000179 niet terugvinden en dus ook niet verwijderen. Kan het zijn dat deze eerder al verwijderd is? Of dat dit device helemaal nooit aangemeld was? 

Voor de andere devices in het rijtje kan er in ieder geval een nieuwe poging bij Simpoint gedaan worden. 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @adis,

Bedankt voor uw bericht! 
Ik ben gelijk aan de slag gegaan en heb zojuist bovenstaande devices verwijderd. 
Bij het verwijderen van de devices was er één uitzondering. Ik kon namelijk device 0018B22000000179 niet terugvinden en dus ook niet verwijderen. Kan het zijn dat deze eerder al verwijderd is? Of dat dit device helemaal nooit aangemeld was? 

Voor de andere devices in het rijtje kan er in ieder geval een nieuwe poging bij Simpoint gedaan worden. 

 

Reputatie 1
Badge

Hoi Rick,

Ja, die laatste device was in de nieuwe portal aangemeld, dus deze heb ik zelf kunnen verwijderen. De overige devices waren nog in de ‘oude’ developer portal, waar ik niet meer bij kon komen.

Bedankt.

Gr Adis

Reageer