Goedemorgen,
We krijgen sinds 25-01-2019 13:19 geen locaties meer binnen van onze sensoren, terwijl het aantal masten dat de berichten ontvangt nog steeds ruim voldoende is
Het lijkt erop dat er een storing is, of iets is uitgeschakeld
We hebben zelf niets aangepast in de devicemanager, weten jullie hoe het komt dat we geen locaties meer krijgen?
Zie onderstaand plaatje:
Goedemiddag @Leo ,
Ik kan mij voorstellen dat dit vraagtekens oproept. Ik moet zeggen dat er bij mij geen dergelijke storingen of wijzigingen bekend zijn. Ik ga daarom graag voor u op onderzoek uit! Ik ga navraag doen en kom morgen weer bij u terug 😉
Ik kan mij voorstellen dat dit vraagtekens oproept. Ik moet zeggen dat er bij mij geen dergelijke storingen of wijzigingen bekend zijn. Ik ga daarom graag voor u op onderzoek uit! Ik ga navraag doen en kom morgen weer bij u terug 😉
Goedemiddag Leo,
We hebben uiteraard in privé contact gehad, maar ook nog even hier.
Heel erg goed om te horen dat u het probleem gevonden heeft en dat het inmiddels weer werkt!
Het connectivityplan van de devices was gewijzigd en daar was dit een gevolg van. Na het terugzetten van het connectivityplan werkt het allemaal weer.
Mocht u in het vervolg vragen hebben, u bent altijd welkom!
We hebben uiteraard in privé contact gehad, maar ook nog even hier.
Heel erg goed om te horen dat u het probleem gevonden heeft en dat het inmiddels weer werkt!
Het connectivityplan van de devices was gewijzigd en daar was dit een gevolg van. Na het terugzetten van het connectivityplan werkt het allemaal weer.
Mocht u in het vervolg vragen hebben, u bent altijd welkom!
Is dit bewust? Zo ja, waarom zijn de gebruikers hier niet over geinformeerd?
Goedemorgen @IAS ,
Goed dat u deze vraag stelt!
Er is mij niks bekend over een dergelijke wijziging, dus ik ga verder op onderzoek uit om te achterhalen wat er gebeurt is en waarom.
Ik kom hier op terug!
Goed dat u deze vraag stelt!
Er is mij niks bekend over een dergelijke wijziging, dus ik ga verder op onderzoek uit om te achterhalen wat er gebeurt is en waarom.
Ik kom hier op terug!
Ik heb nog wat aanvullende vragen:
- Heeft u voor mij de DevEUI van de devices waar het omgaat?
- En wilt u mij in een privébericht uw voorletters en achternaam en contactgegevens sturen (voor het geval de specialisten direct met u willen schakelen?
Hi @IAS ,
Daar ben ik alweer!
Ik kon gelukkig zo aanschuiven bij de specialisten dus heb dit direct kunnen bespreken.
Ik heb begrepen dat er op 08-11 vorig jaar een mail is verstuurd m.b.t. de testperiode van ADR3. In deze mail werd er uitgelegd van wanneer tot wanneer de test liep. Bij deze aankondiging zaten ook werkinstructies om te kunnen testen. In dit document is ook aangegeven dat de connectivity plans na de testperiode weer teruggezet moesten worden.
Na het verlopen van de testperiode is er een check gedaan en zijn alle devices, waarbij het connectivity plan nog niet teruggezet was, automatisch terug gezet.
Daar ben ik alweer!
Ik kon gelukkig zo aanschuiven bij de specialisten dus heb dit direct kunnen bespreken.
Ik heb begrepen dat er op 08-11 vorig jaar een mail is verstuurd m.b.t. de testperiode van ADR3. In deze mail werd er uitgelegd van wanneer tot wanneer de test liep. Bij deze aankondiging zaten ook werkinstructies om te kunnen testen. In dit document is ook aangegeven dat de connectivity plans na de testperiode weer teruggezet moesten worden.
Na het verlopen van de testperiode is er een check gedaan en zijn alle devices, waarbij het connectivity plan nog niet teruggezet was, automatisch terug gezet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.