Beantwoord

LTE-M SIM Diagnostics

  • 18 December 2018
  • 12 reacties
  • 2389 keer bekeken

Toch nog een keer op aandacht vragen op deze wijze. Ik probeer nog steeds de fipy aan de praat te krijgen op het LTE-M netwerk, maar tot op heden geen succes.
Om uit te sluiten dat het aan de APN configuratie, dan wel SIM kaart configuratie ligt het volgende. Dit krijg ik als ik test in Jasper Wireless:

[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-business/attachment/18a948ab-e8e4-4e8f-a3e7-f89398a6d767.jpg[/img]

Lijkt niet goed?
Wat is hier aan de hand?
Groeten
Elfred
icon

Beste antwoord door Elfred 26 January 2019, 20:09

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Elfred,

Ik ga het voor u navragen en dan kom ik er op terug.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Elfred Ik heb begrepen dat de De Fipy niet de makkelijkste is om aan de praat te krijgen .

Gekeken naar de de Jasper info wordt er geen pdp opgezet en dus geen data verzonden.
Het advies is om de config te controleren of hulp bij Pycom te vragen.
@Mark L.
Het device ziet mijn SIM kaartje helemaal niet. Ook andere devices zien hem niet. Kan het zijn dat het simmetje niet goed is?
Groeten
Elfred
Na diverse testen ben ik ervan overtuigd dat het SIM kaartje niet (meer) werkt. Kan ik een nieuwe SIM kaart krijgen?

Dank
Elfred
Reputatie 5
Badge +5
@Elfred Goedemiddag, u kunt hier een SIM kaart bestellen.
Ik heb een SIM besteld, maar helaas, geen reactie.
Reputatie 5
Badge +5
@Elfred Heeft u ondertussen al iets vernomen?
@Mark L. Nee helaas.
Reputatie 5
Badge +5
@Elfred Kunt u mij een https://[url=https://zakelijkforum.kpn.com/inbox/conversation?with=12393]privébericht[/url] sturen met de gegevens waarop de SIM kaart is aangevraagd, dan ga ik kijken of ik kan achterhalen wat er met de aanvraag is gebeurd.
@Mark L. Ik heb een week geleden ongeveer je een privé bericht gestuurd. Maar ik heb nog geen reactie gehad. Is het berichtje niet aangekomen?

Groeten
Elfred
Reputatie 5
Badge +5
@Elfred Goedemiddag, uw bericht is ontvangen, ik dacht dat ik het ook al beatwoord had, maar ik zie dat ik dat niet gedaan heb. Mijn excuses daarvoor. Ik heb al wel de vraag uitgezet om te achterhalen wat er met de aanvraag is gebeurd en wanneer u een reactie kan verwachten.
@Mark L.
I received the SIM cards today (thanks for adding another one, like that) and as soon as I had the time tried to get my fipy working. And guess what. It worked instantly. So I finally can go on with my project.
Keep us posted.
Regards,

Reageer