Beantwoord

backUp manager

  • 28 November 2015
  • 7 reacties
  • 415 keer bekeken

Bij herinstallatie windows10 en office365 ben ik mij mailbestanden kwijtgeraakt waarinook een folder met alle licentiecodes van geinstalleerde software.

Wil nu via BackUp manager mijn bestanden terugzetten echter weet niet waar/he backup manager op te starten.

Heb ook niet de beschikking over wachtwoord/licentiekodes van backup online
icon

Beste antwoord door wout 3 December 2015, 12:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1412 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/backUp-manager/m-p/5457#M739Bij herinstallatie windows10 en office365 ben ik mij mailbestanden kwijtgeraakt waarinook een folder met alle licentiecodes van geinstalleerde software.

Wil nu via BackUp manager mijn bestanden terugzetten echter weet niet waar/he backup manager op te starten.

Heb ook niet de beschikking over wachtwoord/licentiekodes van backup online

 Goedemorgen
  • ,

    1. Heb je echt geen (incremental)backup/clone van voor het moment dat je de (her)installatie hebt uitgevoerd? Ben je van Windows 7/8 (hier een backup/clone van?) geupgrade of is het een schone installatie geweest?

    2. Mocht je geen backup/clone hebben, waaruit je de mails weer kunt terughalen die je toegang geven tot je licentiecode(s) en/of wachtwoorden, dan ben ik bang dat het een heel moeilijk verhaal wordt. KPN kan je wel je Licentiedcode, die je ook per mail hebt ontvangen geven - deze kunnen ze uit de licentie-administratie halen - van het eerder door jouw geinstalleerde BUO.Voor het achterhalen van wachtwoorden is dit echter NIET mogelijk.

    3. Toevallig geen screencap gemaakt van je licentie en wachtwoord voor BUO?

    4. Weet je zeker dat je nergens in de cloud deze gevens wellicht ook heb opgeslagen, zoals OneDrive, Dropbox etc. Ik ken zelf het Office365 pakket niet, dus weet ook niet hoe deze e.e.a in de cloud zet.

    5. Zit er een webmail fasciliteit bij Office 365, had je je email-account(s) zo ingeregeld dat je mails wellicht op de server zijn bewaard?

    Een hele boel vragen, maar helaas geen bevredigende oplossingsgerichte antwoorden! :$

    Super vervelend voor je als nu blijkt dat de herinstallaties een slechte uitkomst hebben gehad.

    Succes.
  • Reputatie 7
    Badge +11
    Beste wout,

    Welkom bij de zakelijke community van KPN! :D

    Ik moet mij aansluiten bij de boel vragen en helaas geen bevredigende oplossingsgerichte antwoorden van http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/backUp-manager/m-p/5457#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank. Vanuit KPN is het niet mogelijk om uw encryptiesleutel / wachtwoord van Backup Online te achterhalen.

    Hopelijk lukt het u om de mailbestanden terug te krijgen. Eventueel kan ik u helpen om een nieuw account te regelen van Backup Online.

    Veel succes. We lezen graag of u de schade heeft kunnen herstellen.
    Reputatie 7
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1412 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/backUp-manager/m-p/5457#M739Bij herinstallatie windows10 en office365 ben ik mij mailbestanden kwijtgeraakt waarinook een folder met alle licentiecodes van geinstalleerde software.

    Wil nu via BackUp manager mijn bestanden terugzetten echter weet niet waar/he backup manager op te starten.

    Heb ook niet de beschikking over wachtwoord/licentiekodes van backup online

     Hallo 
  • ,

    Wat is de status op dit moment? Hoe vaak heb je inmiddels je schijf opnieuw geformatteerd en/of opnieuw een herinstallatie gedaan van Windows 10?
  • Reputatie 7
    Badge +11
    Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/backUp-manager/m-p/5457#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

    Ik vroeg mij ook af of u nog verder bent gekomen. Is het gelukt om e.e.a. te herstellen?
    Had ook nog een office outlook backup beschikbaar uit ABF Outlook.  Restore werkt echter niet naar Outlook 2016.  Heb hierop Office 2016 verwijdert en Office 2013 opnieuw geinstalleerd.

    Restore gedraaid en alles is herstelt.

    Dank je

    mvrgr

    Wout Isbouts
    Reputatie 7
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1412 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/backUp-manager/m-p/5577#M784Had ook nog een office outlook backup beschikbaar uit ABF Outlook.  Restore werkt echter niet naar Outlook 2016.  Heb hierop Office 2016 verwijdert en Office 2013 opnieuw geinstalleerd.

    Restore gedraaid en alles is herstelt.

    Dank je

    mvrgr

    Wout Isbouts

     Beste
  • ,

    Fijn dat het terugzetten van je mailbestanden is gelukt! Heb je inmiddels je log en wachtwoord voor BUO terug gevonden en is de herinstallatie gelukt?
  • Reputatie 7
    Badge +11
     

    BerendDeMeyer schreef op 3 dec '15 om 15:38u 

    Beste @wout,

    Fijn dat het terugzetten van je mailbestanden is gelukt! Heb je inmiddels je log en wachtwoord voor BUO terug gevonden en is de herinstallatie gelukt?

     

    Dat klinkt goed http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/backUp-manager/m-p/5457#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank! Tenminste, ik begrijp dat u met 'Restore gedraaid en alles is herstelt.' bedoeld dat Backup Online weer werkt. Bedankt voor de terugkoppeling! :D

    Reageer