Ik ben mijn wachtwoord voor cp.online.kpn.com vergeten. Kunt u mij een resetmail sturen?
Goedemorgen
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Dankzij het klantnummer in jouw forumprofiel kon ik het abonnement terug vinden. Ik zie dat jullie een Exchange Online abonnement hebben. Na de (interne) migratie van dit abonnement is de Zelfservice Cloud omgeving niet meer beschikbaar. Het beheer van het abonnement gaat nu via de Microsoft portal.
Het inloggen in deze portal kan met de admin gebruiker. Als de gegevens niet bekend zijn kun je mij een privébericht sturen, zodat ik de login naam met jullie kan delen. Daarmee kun je de wachtwoord reset procedure van de Microsoft portal doorlopen.
Ik heb geen gegevens van de admin gebruiker. Graag ontvang ik de login naam
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.