Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelDNS probleem
Ik kan - na upgrade van Exchange Online - geen e-mail verzenden naar bijvoorbeeld bedrijven etc. met een domeinnaam (website). Dit zou te maken hebben met het SPF record. Hoe pas ik dit aan, zodat dit euvel wordt verholpen?
Goed nieuws, Telnekes!
Mooi dat het toch nog is verholpen. Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust via ons forum.
Ik wens u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Burhan
Mooi dat het toch nog is verholpen. Mocht u nog vragen hebben, stel ze dan gerust via ons forum.
Ik wens u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Burhan
Dat hoeft niet, want het werkt nu wel goed. Ik was gisteren kennelijk iets te snel. Bedankt!!
Hallo telnekes,
Dat is heel erg jammer, ik ga dit verder voor u uitzoeken en kom hier zo snel mogelijk op terug!
Dat is heel erg jammer, ik ga dit verder voor u uitzoeken en kom hier zo snel mogelijk op terug!
Dag Tim,
helaas, het probleem is nog niet opgelost.
Dit is de foutmelding: Final-Recipient: rfc822;admin@vocaalensemblepastiorale.nl
Action: failed
Status: 5.4.0
helaas, het probleem is nog niet opgelost.
Dit is de foutmelding: Final-Recipient: rfc822;admin@vocaalensemblepastiorale.nl
Action: failed
Status: 5.4.0
Hallo telnekes,
Ik heb de SPF record door de technische dienst laten activeren.
Zou u kunnen aangeven of het nu wel werkt?
Ik heb de SPF record door de technische dienst laten activeren.
Zou u kunnen aangeven of het nu wel werkt?
Action: failed
Status: 5.5.0
Diagnostic-Code: smtp;550 213.75.39.15 is not allowed to send mail from telnekes.nl. Please see http://www.openspf.net/Why?scope=mfrom;identity=familie@telnekes.nl;ip=213.75.39.15
Dit is de foutmelding
Status: 5.5.0
Diagnostic-Code: smtp;550 213.75.39.15 is not allowed to send mail from telnekes.nl. Please see http://www.openspf.net/Why?scope=mfrom;identity=familie@telnekes.nl;ip=213.75.39.15
Dit is de foutmelding
Beste telnekes,
Vermoedelijk wordt dit probleem veroorzaakt door een soort van rechtenkwestie. Zie meer informatie over SPF: http://www.openspf.org/Introduction" target="_blank" rel="nofollow
Om SPAM tegen te gaan en te voorkomen moeten hiervoor de juiste rechten ingesteld staan. Zou u mij kunnen voorzien van de exacte foutmelding of de inhoud van een "bounce" e-mail? Met een specifieke foutmelding kunnen we de oorzaak beter achterhalen. Ik verneem graag uw reactie!
Vermoedelijk wordt dit probleem veroorzaakt door een soort van rechtenkwestie. Zie meer informatie over SPF: http://www.openspf.org/Introduction" target="_blank" rel="nofollow
Om SPAM tegen te gaan en te voorkomen moeten hiervoor de juiste rechten ingesteld staan. Zou u mij kunnen voorzien van de exacte foutmelding of de inhoud van een "bounce" e-mail? Met een specifieke foutmelding kunnen we de oorzaak beter achterhalen. Ik verneem graag uw reactie!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.