Vraag

domeinnaam

  • 20 May 2015
  • 1 reactie
  • 331 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Goedendag, ik heb een probleem waar ik al uren voor bij de helpdesk bezig geweest bent.

Ik heb een eigen domeinnaam bij kpn en deze viel gewoon onder mij prive abonnement, dit is een betaalde service, waar ik gewoon eigen emailboxen met een domeinnaam kon aanmaken.

Nu heeft kpn deze service verhuist naar de zakelijk diensten, en zegt men dat ik moet inloggen bij de cloud service, en sinds die tijd kan ik niet meer bij deze service komen, omdat ik er domweg nooit een nieuwe inlog voor gekregen heb van de kpn.

Volgens de helpdesk moet ik gewoon met de bestaande inlog inloggen, maar geloof me dit gaat niet, en als ik mijn emailadres intypt bij wachtwoord vergeten, dan geeft deze aan dat het emailadres niet bekent is.

Niemand, kan mij verder helpen, dat kan toch zeker niet, ik heb eerst gebeld naar 0800 0402, die zegt dat zij me niet mogen??? helpen en ik moet chatten, met de chat werd ik van de een naar de ander doorverwezen, ik denk dat ik 5 keer mijn verhaal gedaan heb en ik wordt op slot door verwezen naar 0800-0403, deze laten de technische dienst mij terugbellen, en dan wordt mij gemeld dat ik wel in moet kunnen loggen met mijn eigen bestaande inlog.

Wie o wie weet het wel bij de kpn???

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Ans,

Het klinkt alsof u een Eigen Site & Mail abonnement heeft. Ik geef u graag meer informatie.

Helaas kunt u momenteel geen aanpassingen aanbrengen aan uw Eigen Site & Mail abonnement. Sinds de verhuizing naar het zakelijke segment is er helaas een probleem ontstaan in MijnKPN waardoor het niet mogelijk is om bepaalde aanpassingen te doen zoals het aanmaken of verplaatsen van een e-mailadres. Aan dit probleem wordt gewerkt en het is nog niet duidelijk wanneer een oplossing wordt gerealiseerd. Onze excuses voor het ongemak.

Het is voor KPN nog wel mogelijk om de instellingen voor u aan te passen. Zoals het toevoegen of verwijderen van e-mailaliassen en wijzigen van de forwarding instellingen van het domein. De wijzigingen kunt u doorgeven via de livechat op kpn.com/cloud, het contactformulier en via het Webcare team.

Als er aanvullende vragen zijn dan beantwoord ik deze graag!

Reageer