Beantwoord

domeinnaam verhuizen naar KPN

  • 2 April 2015
  • 3 reacties
  • 416 keer bekeken

Badge
hallo,

ik probeer een domeinnaam te verhuizen naar ons contract bij KPN. ik heb het ingevoerd via cponline, maar het lijkt alleen een doorverwijzing te zijn. ik heb een auth code, maar hoe krijg ik dit voor elkaar?

mvg

Elsbeth Boer
icon

Beste antwoord door Burhan 2 April 2015, 15:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dag Elsbeth, 

Wat leuk dat u ons het vertrouwen geeft om uw domeinnaam te hosten. Ik stuur u een link mee met hierin alle stappen die genomen moeten worden. In hoofdstuk 3 vindt u alle relevante informatie. Laat u me weten of u eruit komt? Ik help graag! 

Zie hier de handleiding: http://bit.ly/1CUpBPj

Met vriendelijke groet,

Burhan
Badge
helaas werkt deze procedure niet bij de KPN. ik heb alles ingevoerd maar ik ben niet gebeld.

nu wil ik weer een domeinnaam verhuizen, van de domainoffice naar deze service en ik heb er haast mee. kan ik een nummer bellen hiervoor?
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Elsbeth,

Onze gratis telefonische klantenservice is bereikbaar via 0800-0403. Met vragen hierover kunt u in het keuze menu het beste kiezen voor optie 2, storingen & technische vragen.

Het is erg jammer om te lezen dat u niet gebeld bent, ik begrijp dat u het contactformulier heeft ingevuld? Om een domeinnaam te verhuizen naar een al bestaande dienst moet een online medewerker de verhuizing opstarten, vervolgens dient u de verhuiscode / EPP code op te geven die vanuit de huidige aanbieder is verkregen. Ik kan u in dit geval het beste adviseren om een medewerker van de livechat aan te spreken zodat dit meteen geregeld kan worden.

Reageer