Beantwoord

Kan SPF-record niet wijzigen

  • 22 January 2022
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

KPN levert in dit geval domeinhosting en Exchange Online.

Graag wil ik het SPF-record voorzien van een extra IP4-adres, echter lukt dit niet. Ook een nieuw TXT-record toevoegen en vervolgens het huidige SPF-record verwijderen lukt niet.

Zie printscreen.

Graag hulp hiermee.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door marcopoismans 24 January 2022, 21:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Beste Leroy,

Inderdaad het is mij gelukt door in de oude portal het automatisch gegenereerde DNS-record te deactiveren en vervolgens een nieuwe SPF-record toe te voegen.

Bedankt.

Marco

Goed om te horen Marco! 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @marcopoismans en welkom op het forum!

 

Je hebt ook in dit oude topic een antwoord gepost zag ik. Klopt het dat je DNS record inmiddels al werkend hebt gekregen?

Beste Leroy,

Inderdaad het is mij gelukt door in de oude portal het automatisch gegenereerde DNS-record te deactiveren en vervolgens een nieuwe SPF-record toe te voegen.

Bedankt.

Marco

Reageer