Vraag

Opzeggen eigen site en mail

  • 23 June 2022
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Geachte,

In maart heb ik eigen site en mail opgezegd.

Helaas krijg ik nu van Yourhosting toch een aanmelding dat kpn eigen site en mail overgezet is naar hun service.

Kan dit alsnog recht gezet worden?

Het was destijds bij KPN onder klantnummer 125222809


4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Peter Bouwmans, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk graag even mee. Welke domeinnaam gaat het over?

hoisroad.nl

Reputatie 5
Badge +5

Het product Eigen Site & Mail is bij ons beëindigd.  De domeinnaam hoisroad.nl staat nog wel actief. Als je wil kan ik deze stopzetten voor je. 

Heb je een melding gehad dat jouw Eigen Site & Mail momenteel actief is bij Yourhosting? Of alleen een bericht dat het gaat worden overgezet?

Hierover kun je het beste even met Yourhosting contact opnemen. 

De domeinnaam zou in maart ook stopgezet worden, dus die mag zeker stopgezet worden.

Ik heb een melding gehad dat het naar Yourhosting overgezet zou worden.

Hierop heb ik gemeld bij Yourhosting dat deze service bij KPN in maart stopgezet is.

Daarna heb ik me op een servicepagina aan kunnen melden zodat de communicatie hieromtrent makkelijker was.

Een aanmeldingsmail zou volgen met klantnummer zodat ik me meteen weer af kon melden, maar die is nooit verstuurd.

Gisteren wel een factuur ontvangen van Yourhosting.

Vanmorgen contact opgenomen en het zou opgelost worden, mocht het al betaald zijn met de autom. incasso dan zou het teruggestort worden.

Van deze afmelding zou ik bericht krijgen, maar dat is nog niet gebeurd., maar dat is aan Yourhosting.

Ik weet nu dus wel dat de domeinnaam nog wel actief is, dat is destijds toch aangegeven dat alles stopgezet moest worden.

Reageer