Beantwoord

Opzeggen OneDrive abonnement

  • 7 August 2015
  • 3 reacties
  • 1538 keer bekeken

Badge
Na vele malen te hebben geprobeerd om de Cloud Dienst: OneDrive (wat wij in zijn geheel niet gebruiken) via het contact formulier en telefonisch te beëindigen is het nog steeds niet gelukt.

Een maand terug via het contactformulier een bevestiging gekregen en dat er binnen 2 werkdagen contact met mij zou opgenomen worden per e-mail. Na 2 weken te hebben gewacht heb ik het geprobeerd telefonisch op te lossen.

Op 21 juli heb ik rond 18:30 gebeld naar KPN om duidelijkheid te vragen. De eerste keer werd mij verzocht om 0800 0404 te bellen, wat ik dus ook heb gedaan. Vervolgens werd ik doorverbonden, omdat ik bij de eerste keer de verkeerde nummer doorkreeg en het eigenlijk 0800 0403 moest zijn. Na uiteindelijk 3 keer te zijn doorverbonden en eenmalig opnieuw te moeten bellen kwam ik bij de laatste meneer aan. Deze meneer zat halverwege het gesprek iets in het hindoestaans te gillen en daarna nog te smakken, omdat hij waarschijnlijk aan het eten was? Daarna beloofde hij mij, dat hij mij de volgende ochtend voor 12 uur zou bellen om alles uit te leggen, wat hij dus ook niet heeft gedaan. Hierna heb ik nogmaals geprobeerd het contactformulier in te vullen en nogmaals helemaal geen reactie.

Tot op heden dus nog niks ontvangen, nog geen contact met mij opgenomen.. helemaal niks.

Op het moment ben ik dus ook op vakantie en heb ik van KPN een factuur ontvangen voor de One-Drive Cloud diensten. Hierbij wil ik dus via het KPN Zakelijk Forum, ons KPN Cloud dienst One-Drive opzeggen. Graag verneem ik van een medewerker van KPN contact gegevens zodat er in een prive bericht de details verwerkt kunnen worden.

Afwachtend op een reactie..
icon

Beste antwoord door Tim 7 August 2015, 12:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste huangxs,

Het is bedroevend om te lezen dat u zoveel moeite heeft moeten nemen om deze dienst op te zeggen. Dan is uiteraard nog het aller ergste dat de dienst uiteindelijk nooit beëindigd is! 😞 Onze excuses voor het ongemak, u had meteen goed geholpen moeten worden na het invullen van het contactformulier.

Graag kom ik meteen ter zake, middels uw e-mailadres heb ik uw OneDrive abonnement gevonden. Deze heb ik per direct voor u beëindigd. Heeft u de bevestiging ook ontvangen?

Heb ik u met deze handeling voldoende geholpen? Ik zou namelijk ook een klacht voor u kunnen indienen. Ik verneem graag uw reactie!
Badge
Beste Tim,

De bevestiging voor het beëindigen van het abbonement op de cloud diensten heb ik in goede orde ontvangen. Mijn dank hiervoor.

Hiernaast zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid is om de factuur voor de cloud diensten van augustus kwijt te schelden en het geldbedrag terug gevorderd te krijgen. Hierbij heb ik al een tijd geprobeerd om het abbonement te beëindigen zoals eerder uitgelegd. Als dit mogelijk mocht zijn wil ik geen klacht meer indienen.

Graag hoor ik nog van u.

Met vriendelijke groet,

Xiao Shi Huang
Reputatie 7
Badge +11
Beste Xiao Shi Huang,

De factuur van augustus wordt automatisch verrekend en terug gestort naar uw rekeningnummer. Mogelijk dat de 1e week van augustus nog wel in rekening wordt gebracht. Deze factuur verschijnt rond 1 september. Ik wil u verzoeken om dit factuur even af te wachten. Indien gewenst, kan ik u helpen om bezwaar in te dienen.

Uw vragen beantwoord ik graag!

Reageer