Een maand terug via het contactformulier een bevestiging gekregen en dat er binnen 2 werkdagen contact met mij zou opgenomen worden per e-mail. Na 2 weken te hebben gewacht heb ik het geprobeerd telefonisch op te lossen.
Op 21 juli heb ik rond 18:30 gebeld naar KPN om duidelijkheid te vragen. De eerste keer werd mij verzocht om 0800 0404 te bellen, wat ik dus ook heb gedaan. Vervolgens werd ik doorverbonden, omdat ik bij de eerste keer de verkeerde nummer doorkreeg en het eigenlijk 0800 0403 moest zijn. Na uiteindelijk 3 keer te zijn doorverbonden en eenmalig opnieuw te moeten bellen kwam ik bij de laatste meneer aan. Deze meneer zat halverwege het gesprek iets in het hindoestaans te gillen en daarna nog te smakken, omdat hij waarschijnlijk aan het eten was? Daarna beloofde hij mij, dat hij mij de volgende ochtend voor 12 uur zou bellen om alles uit te leggen, wat hij dus ook niet heeft gedaan. Hierna heb ik nogmaals geprobeerd het contactformulier in te vullen en nogmaals helemaal geen reactie.
Tot op heden dus nog niks ontvangen, nog geen contact met mij opgenomen.. helemaal niks.
Op het moment ben ik dus ook op vakantie en heb ik van KPN een factuur ontvangen voor de One-Drive Cloud diensten. Hierbij wil ik dus via het KPN Zakelijk Forum, ons KPN Cloud dienst One-Drive opzeggen. Graag verneem ik van een medewerker van KPN contact gegevens zodat er in een prive bericht de details verwerkt kunnen worden.
Afwachtend op een reactie..
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel