Beantwoord

synchroniseren

  • 10 August 2015
  • 3 reacties
  • 271 keer bekeken

Het synchroniseren van mijn bestanden naar de cloud blijft hangen. Er zijn al veel bestanden geüpload, maar nu blijft hij hangen op nog 115 bestanden te synchroniseren. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
icon

Beste antwoord door Hans2 11 August 2015, 10:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Hans2,

Welkom op het zakelijke forum van KPN :D

Als ik een gokje mag wagen om welke cloud dienst het gaat, kies ik voor OneDrive voor Bedrijven. Heb ik dat goed?

Op deze pagina staan een aantal goede tips bij problemen met synchroniseren. Soms helpt het opnieuw opstarten van de computer, ik lees graag wat u al heeft proberen te doen om het probleem te verhelpen. Mocht het nog niet gelukt zijn, kunt u tevens toelichten wat voor besturingssysteem u gebruikt? Eventueel zou u de nog te synchroniseren even tijdelijk kunnen verplaatsen en opnieuw aanbieden.

Ik verneem graag uw reactie.
Beste Tim,

Bedankt voor je antwoord en je tips. Ik heb het al opgelost. Ik heb gewoon de bestanden/mappen waar een kruisje voor stond verwijderd en daarna weer aangeboden. Met een snellere verbinding (vaste lijn) was het probleem snel opgelost. Ik heb het idee dat one drive voor bedrijven soms een bestand om een of andere reden niet accepteerd en dan daarop blijft hangen. Je krijgt echter geen foutmelding. Dus zonder actie kan je blijven wachten tot je een ons weegt. 

Groet Hans
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Hans,

Bedankt voor uw terugkoppeling. Goed om te lezen dat het is gelukt met de synchronisatie!

Het maakt het inderdaad niet eenvoudig wanneer er geen foutmeldingen worden weergegeven. Soms moet OneDrive even handmatig een zetje krijgen in de juiste richting. 😃

Reageer