Ik krijg steeds de volgende melding bij het binnenkomen van de mail van mijn eigen site:
This sender failed our fraud detection checks and may not be who they appear to be. Learn about spoofing at...
of
Dit gebeurt bij het verzenden van een contactformulier en van een bookingtool via mijn wordpress site.
Dit gebeurt bij de volgende adressen info (at) hotelnouvelle.nl en booking (at) hotelnouvelle.nl
Het volgende heb ik gedaan:
- Om te voorkomen dat ze in de Junk mailbox komen heb ik via Exchange-beheercentrum beide mailadressen en het domein toegevoegd als "toegestane afzender" Hierdoor komen ze niet meer in mijn Junk mailbox, maar ze hebben nog wel de eerder genoemde spoofing melding.
- Naar aanleiding van de volgende pagina:
https://www.liontreegroup.com/tips-and-tricks/this-sender-failed-our-fraud-detection-checks-fix-godaddy-contact-form-7-office-365-updated-2017/
Heb ik de header van desbetreffende mail bekeken en daarna afzendadres aangepast in Contact Form 7
dus:
Dit blijkt inderdaad wel de Spoofing melding weg te halen (wel nog in ogewenst, maar dat is aan te passen). Maar zie ik in het bericht wel een "lelijk" afzendadres (wat logisch is omdat ik dit zelf veranderd heb in Contact Form 7)
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik niet meer die "This sender failed our fraud detection checks.." melding krijg bij het juiste afzendadres, namelijk info (at) hotelnouvelle.nl???
Ben er al een hele dag mee aan het rommelen en kom er niet uit. Alles wat via Wordpress verzonden wordt met een emailadres met eigen domeinnaam lijkt geblockt te worden door Office 365 Exchange Online??
Graag een antwoord in simpele bewoordingen, want ik ben een beginner. 😖
Alvast bedankt! Groet Henk
Beste antwoord door Henkie
Bekijk origineel