Beantwoord

uw domeinnaam vervalt

  • 18 February 2019
  • 5 reacties
  • 254 keer bekeken

Wij hebben via email het volgende bericht ontvangen:

Geachte heer, mevrouw,

U hebt in het afgelopen jaar een Cloud-dienst met domeinnaam opgeheven of hebt verhuisd naar een andere provider. U ontvangt deze e-mail omdat uw domeinnaam definitief verwijderd zal worden bij de instantie die voor ons domeinnamen uitgeeft.

De volgende domeinna(a)m(en) vervallen over 30 dagen:

Domeinnaam Einddatum Dagen tot beëindiging Automatische verlenging ingesteld
************.nl 19-03-2019 29 N

Wij maken echter gewoon gebruik van dit domein (website en mailboxen) en hebben niks opgezegd of verhuisd!
Ik kan me van een paar jaar geleden een soortgelijk probleem herinneren. Toen was een automatische verlenging fout gegaan.

Zouden jullie dit willen nakijken / oplossen?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Mohammad 20 February 2019, 11:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Hopman, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk dit graag voor u na. Hebt u voor mij in een privébericht domeinnaam, klantnummer geboortedatum en mailadres?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor het sturen van de gegevens. Zo ver ik kan zien wordt de domeinnaam niet opgezegd en staat de vervaldatum op maart 2020. Dus het is best gek dat u zo een mail hebt ontvangen. Zou u de mail willen doorsturen naar zakelijkforum@kpn.com met een verwijzing naar dit topic?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor het doorsturen!

Ik ga de mail laten nakijken en kom erop terug. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen, de mail is inderdaad vanuit KPN verstuurd @Hopman.

Het is door een systeemfout verstuurd terwijl uw domeinnaam gewoon automatisch weer met een jaar is verlengd. U kunt de mail als onverzonden beschouwen.
Oké, bedankt voor je hulp!

Reageer