Hallo,
op het online portaal is de verhuistoken niet zichtbaar. Graag zou ik deze ontvangen.
Hi @RLonij ,
Welkom op het zakelijk KPN forum!
Ik ben op onderzoek gegaan en zie dat de verhuiscode inderdaad niet in genoteerd staat. Dit kan ermee te maken hebben dat het abonnement sinds vandaag actief is. Begrijp ik goed dat u het domein alweer wenst te verhuizen?
Welkom op het zakelijk KPN forum!
Ik ben op onderzoek gegaan en zie dat de verhuiscode inderdaad niet in genoteerd staat. Dit kan ermee te maken hebben dat het abonnement sinds vandaag actief is. Begrijp ik goed dat u het domein alweer wenst te verhuizen?
Jammer dat u uw domeinnaam nu alweer wenst te verhuizen. Mag ik weten wat de reden ervan is?
Wilt u mij ter verificatie een privé bericht sturen met de laatste 4 cijfers van het IBAN rekening? Vervolgens mail ik de verhuiscode naar het e-mailadres die bij ons bekend is
Wilt u mij ter verificatie een privé bericht sturen met de laatste 4 cijfers van het IBAN rekening? Vervolgens mail ik de verhuiscode naar het e-mailadres die bij ons bekend is
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.