Sinds enige weken ben ik overgestapt naar Office365 bij KPN. Tevens ook mijn domeinnaam via KPN.
Echter ontvangen diverse klanten verstuurde mail in de spam box/ongewenste mail.
Er staan bij mij 2 TXT records als volgt :
TXT huisink.nl. MS=ms11756381 3600 Systeem Actief Ja
TXT huisink.nl. v=spf1 include:spf.protection.outlook.com -all 3600 Systeem Actief Ja
Ik verstuur enige mail via mijn facturatieprogramma dmv relayserver : smtp.office365.com - port 587 - TLS
Zijn er instellingen binnen Office365 die niet goed staan ?
Beste @SjorsH ,
Het beste kan je op https://www.mail-tester.com/ een test uitvoeren door een e-mail te sturen naar dit systeem. Zij controleren alle instellingen en geven aan welke instellingen of gegevens nog niet juist zijn op het domein of de mailserver. De score die eruit zou moeten komen dient eigenlijk 10/10 te zijn,
Het beste kan je op https://www.mail-tester.com/ een test uitvoeren door een e-mail te sturen naar dit systeem. Zij controleren alle instellingen en geven aan welke instellingen of gegevens nog niet juist zijn op het domein of de mailserver. De score die eruit zou moeten komen dient eigenlijk 10/10 te zijn,
Ik krijg vanuit Outlook een score terug van 10/10.
Maar vanuit mijn facturatieprogramma een score van 5.8/10
Maar vanuit mijn facturatieprogramma een score van 5.8/10
Dan mailt het facturatieprogramma via een andere SMTP server dan Outlook. Welke SMTP gegevens staan in het programma ingesteld?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.