Beantwoord

24/7 bereikbaar?

  • 15 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 289 keer bekeken

Wat een **lote firma, jammer dat ze zich schuilen achter dat ze de grootste speler zijn
24/7 bereikbaar ??????? Kan ze niet bereiken VREEMD
Volgens mij zij ze met vakantie
De life chat is altijd bezet
Email gestuurd word binnen werkdagen gereageerd, 24/7 ? Snap niet wat ze nu bedoelen met 24/7
Zal wel een of andere code voor hun zijn van we zijn dan niet thuis of zo!
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 15 oktober 2017, 16:19

Wat een **lote firma, jammer dat ze zich schuilen achter dat ze de grootste speler zijn
24/7 bereikbaar ??????? Kan ze niet bereiken VREEMD
Volgens mij zij ze met vakantie
De life chat is altijd bezet
Email gestuurd word binnen werkdagen gereageerd, 24/7 ? Snap niet wat ze nu bedoelen met 24/7
Zal wel een of andere code voor hun zijn van we zijn dan niet thuis of zo!

Hallo @100mhz,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Jammer om te lezen dat je zoveel uiterst negatieve ervaringen - de toon van je bericht vind ik wat minder aansprekend - hebt met betrekking tot de 24/7 bereikbaarheid van de KPN Helpdesk medewerkers.

Omdat ik geen KPN medewerker ben maar wel met je meevoel, heb ik jouw topic geëscaleerd gemarkeerd verzonden naar het @Forum Team van dit Zakelijk Forum. Ik kan je verzekeren, dat je uiterlijk morgen een reactie krijgt van hen.

Helaas zul je nog even geduld moeten hebben, maar een reactie komt er zeker! Natuurlijk zullen zij je ook helpen met de issue waarvoor je überhaupt contact hebt gezocht met KPN, via welk kanaal dan ook.

Ondanks dat wens ik je toch nog een fijne en zonnige dag! 😎
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Wat een **lote firma, jammer dat ze zich schuilen achter dat ze de grootste speler zijn
24/7 bereikbaar ??????? Kan ze niet bereiken VREEMD
Volgens mij zij ze met vakantie
De life chat is altijd bezet
Email gestuurd word binnen werkdagen gereageerd, 24/7 ? Snap niet wat ze nu bedoelen met 24/7
Zal wel een of andere code voor hun zijn van we zijn dan niet thuis of zo!

Hallo @100mhz,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Jammer om te lezen dat je zoveel uiterst negatieve ervaringen - de toon van je bericht vind ik wat minder aansprekend - hebt met betrekking tot de 24/7 bereikbaarheid van de KPN Helpdesk medewerkers.

Omdat ik geen KPN medewerker ben maar wel met je meevoel, heb ik jouw topic geëscaleerd gemarkeerd verzonden naar het @Forum Team van dit Zakelijk Forum. Ik kan je verzekeren, dat je uiterlijk morgen een reactie krijgt van hen.

Helaas zul je nog even geduld moeten hebben, maar een reactie komt er zeker! Natuurlijk zullen zij je ook helpen met de issue waarvoor je überhaupt contact hebt gezocht met KPN, via welk kanaal dan ook.

Ondanks dat wens ik je toch nog een fijne en zonnige dag! 😎
Hier geef ik geen antwoord meer op, sta zelf eens aan de kant van de ondernemer, dan weet je hoe het is als je van het kastje naar de, je weet wel wat ik bedoel.
Reputatie 7
Hier geef ik geen antwoord meer op, sta zelf eens aan de kant van de ondernemer, dan weet je hoe het is als je van het kastje naar de, je weet wel wat ik bedoel.
Je hoeft ook nu niet te reageren,, dat vraag ik niet van je. Wel om nog even geduld te hebben om het @Forum Team de gelegenhied te bieden, de eventuele fouten die zijn gemaakt naar jouw volle tevredenheid - Klant is Koning ook voor KPN! - op te lossen.

Heb een fijne dag verder! 😎
Bedankt Berend, Ik wacht geduldig af, na 3 jaar leer je hier mee omgaan,fijne dag verder
Reputatie 7
Badge +6
Om vertraging te voorkomen wil ik je vragen om hier het probleem ook uit te leggen (Desnoods een copy-paste die via de e-mail is gegaan minus de prive-gegevens).

Persoonlijk weet ik dat niet elk medium 24/7 bereikbaar is, de telefonische klantenservice is dat wel.
Reputatie 7
Bedankt Berend, Ik wacht geduldig af, na 3 jaar leer je hier mee omgaan,fijne dag verder
Graag gedaan! @100mhz, ik ben blij te lezen dat je - soms is dat erg moeilijk, dat weet ik als oud ondernemer maar zelf al te goed - toch even je geduld bij elkaar geraapt hebt! 😎

Fijne dag! Cheers
Reputatie 7
Om vertraging te voorkomen wil ik je vragen om hier het probleem ook uit te leggen (Desnoods een copy-paste die via de e-mail is gegaan minus de prive-gegevens).

Persoonlijk weet ik dat niet elk medium 24/7 bereikbaar is, de telefonische klantenservice is dat wel.

@SjorsK, ik kan me heel goed voorstellen dat @100mhz eerst even zijn verhaal mbt de 24/7 bereikbaarheid kwijt wil bij het @Forum Team. De inhoud komt morgen ook vanzelf wel aan bod!

First things First! 😉
Reputatie 6
Badge +6
Goedemorgen @100mhz,

Ik ben blij dat u zich op het forum meldt en wens u van harte welkom!
Daarnaast wil ik Berend en Sjors bedanken voor het extra onder de aandacht brengen van dit topic 😉

Zoals Sjors in zijn reactie schreef zijn wij inderdaad telefonisch 24/7 beschikbaar, maar dit geldt niet voor elk medium. Los daarvan is het wel erg rot als u geen reactie ontvangt of niemand te pakken krijgt. Natuurlijk help ik u graag verder! Wilt u mij in een privébericht uitleggen waar ik u mee kan helpen? En stuurt u mij dan direct uw klantnummer, postcode + huisnummer van de zaak, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reputatie 7
Bedankt voor je super snelle reactie @Rick S.! Dat zal @100mhz zeker kunnen waarderen! 😎
Bedankt Berend & Sjors

Ik heb een privebericht gestuurd naar Rick.
We gaan kijken wat dit oplevert.

Groetjes
Reputatie 7
Bedankt Berend & Sjors
Ik heb een privebericht gestuurd naar Rick.
We gaan kijken wat dit oplevert.
Groetjes

Hallo @100mhz,

Fijn dat je het bericht van @Rick S. zo snel hebt opgepakt en zijn verzoek om informatie in een PB dan ook direct hebt beantwoord. Dat kan ik erg waarderen!

Ik heb er alle vertrouwen in dat je issue(s) mbt het product en/of de dienstverlening van KPN naar alle tevredenheid zal worden opgelost. Laat je ons hier ook nog even weten wat het eindresultaat is?

Eind goed al goed? 😎

Reageer