Goedemiddag, sinds enkele weken werkt de Zapper app niet meer. Bij het aanklikken op de knop "meld aan" komt er "controleren..." in beeld. Daarna gebeurt er niets en komt de knop "meld aan" weer in beeld.
Wat te doen?
Hi @J. Evers ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Bedankt dat u dit probleem ons meldt. Ik kan mij goed voorstellen dat u dit als onprettig ervaart. Ik ben erg benieuwd welke dienst u bij KPN afneemt? Wilt u mij een privé berucht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en de laatste 4 cijfers van het IBAN? Dan ga ik graag vuur u op onderzoek.
Mocht u een KPN ÉÉN abonnement hebben, dan klopt het dat u de Zapper app niet meer kunt gebruiken.Sinds kort is er voor KPN ÉÉN klanten de MijnGesprek app. Met de nieuwe MijnGesprek app beheert u zelf uw volledige telefoonverkeer. In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app leest u meer hierover.
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Bedankt dat u dit probleem ons meldt. Ik kan mij goed voorstellen dat u dit als onprettig ervaart. Ik ben erg benieuwd welke dienst u bij KPN afneemt? Wilt u mij een privé berucht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en de laatste 4 cijfers van het IBAN? Dan ga ik graag vuur u op onderzoek.
Mocht u een KPN ÉÉN abonnement hebben, dan klopt het dat u de Zapper app niet meer kunt gebruiken.Sinds kort is er voor KPN ÉÉN klanten de MijnGesprek app. Met de nieuwe MijnGesprek app beheert u zelf uw volledige telefoonverkeer. In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app leest u meer hierover.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.