Beantwoord

Autorisatiefout Gebruiker niet geautoriseerd.

  • 23 juni 2017
  • 6 reacties
  • 609 keer bekeken

In mijn kpn zakelijk mobiel krijg ik de foutmelding Autorisatiefout - Gebruiker niet geautoriseerd. als ik de rekening gedetailleerd wil inzien.
Kan dit veranderd worden?
icon

Beste antwoord door Rashid 3 juli 2017, 18:29

Hi @Telekom,

Bedankt voor het sturen van uw gegevens, ik heb ze in goede orde ontvangen!

Zoals beloofd ben ik gelijk voor u op onderzoek gegaan. Ik heb begrepen dat er een storing is en dat het daardoor niet mogelijk is uw facturen gedetailleerd in te zien. Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen! Vooralsnog kan er geen indicatie gegeven worden over wanneer het opgelost is.

Momenteel is de enige mogelijkheid dat u de gewenste facturen bij mij of via de telefonische klantenservice opvraagd. De facturen zullen dan naar u worden gemaild. Als ik hierin iets voor u kan betekenen, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi Telekom,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Wat vreemd dat het niet lukt om uw facturen gedetailleerd in te zien. Ik zoek graag uit wat voor autorisatie probleem dit niet mogelijk maakt. Wilt u mij een privé bericht sturen met uw postcode+huisnummer en mobiel telefoonnummer? Dan ga ik gelijk kijken waardoor het niet lukt.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @Telekom,

Ik heb niks meer van u vernomen en ben eigenlijk erg benieuwd of het probleem inmiddels al is opgelost? Ik help u uiteraard nog steeds graag!
Hoi Rashid,
ik stuur hem je morgen toe.
grt Marco
Reputatie 5
Badge +5
Hi @Telekom,

Kan het kloppen dat ik nog geen privé bericht van je heb ontvangen? Wellicht dat het al is gelukt?
Reputatie 5
Badge +5
Hi @Telekom,

Bedankt voor het sturen van uw gegevens, ik heb ze in goede orde ontvangen!

Zoals beloofd ben ik gelijk voor u op onderzoek gegaan. Ik heb begrepen dat er een storing is en dat het daardoor niet mogelijk is uw facturen gedetailleerd in te zien. Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen! Vooralsnog kan er geen indicatie gegeven worden over wanneer het opgelost is.

Momenteel is de enige mogelijkheid dat u de gewenste facturen bij mij of via de telefonische klantenservice opvraagd. De facturen zullen dan naar u worden gemaild. Als ik hierin iets voor u kan betekenen, laat het mij weten. 🙂

Reageer