Kan dit veranderd worden?
Beste antwoord door Rashid
Hi @Telekom ,
Bedankt voor het sturen van uw gegevens, ik heb ze in goede orde ontvangen!
Zoals beloofd ben ik gelijk voor u op onderzoek gegaan. Ik heb begrepen dat er een storing is en dat het daardoor niet mogelijk is uw facturen gedetailleerd in te zien. Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen! Vooralsnog kan er geen indicatie gegeven worden over wanneer het opgelost is.
Momenteel is de enige mogelijkheid dat u de gewenste facturen bij mij of via de telefonische klantenservice opvraagd. De facturen zullen dan naar u worden gemaild. Als ik hierin iets voor u kan betekenen, laat het mij weten.
Bekijk origineel
Bedankt voor het sturen van uw gegevens, ik heb ze in goede orde ontvangen!
Zoals beloofd ben ik gelijk voor u op onderzoek gegaan. Ik heb begrepen dat er een storing is en dat het daardoor niet mogelijk is uw facturen gedetailleerd in te zien. Er wordt hard gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen! Vooralsnog kan er geen indicatie gegeven worden over wanneer het opgelost is.
Momenteel is de enige mogelijkheid dat u de gewenste facturen bij mij of via de telefonische klantenservice opvraagd. De facturen zullen dan naar u worden gemaild. Als ik hierin iets voor u kan betekenen, laat het mij weten.
