chat
ik word gek van deze website. Ben al een kwartier bezig om te zoeken waar ik kan chatten met ene medewerker!!!!! #FRUSTRATED!!!
Goedemiddag @JWStoker ,
Op de chat kan het af en toe druk zijn, waardoor geen medewerker beschikbaar is. Dit kan soms frustrerend zijn, dat begrijp ik. Ik kan u ook helpen via deze weg. Wat probeert u voor elkaar te krijgen via de chat?
Op de chat kan het af en toe druk zijn, waardoor geen medewerker beschikbaar is. Dit kan soms frustrerend zijn, dat begrijp ik. Ik kan u ook helpen via deze weg. Wat probeert u voor elkaar te krijgen via de chat?
ik ga niet hier weer het hele verhaal doen. Ik ben er klaar mee. Ik ga mn tijd uitdienen en dan vertrek ik.
Via deze link kan je een chat opstarten.
Op de servicepagina staat ook de chatknop.
JW Stoker, ik ben het volledig met je eens. Diep triest is het... De klantenservice hier is niet best. De chat is inderdaad niet vinden en als je hem gevonden hebt, dan is niets beschikbaar... en dus had ie er net zo goed niet kunnen zijn...
Hi @krijger , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik ben het met je eens dat chat laatste tijd minder goed bereikbaar is, daar werken we hard aan verbetering van de bezetting. Je mag ook altijd hier op het Zakelijk Forum je vraag stellen of via Twitter of Facebook. Eventueel kunnen wij van Webcare je een chatlink sturen waarmee je direct met een van ons kunt chatten. 😄
Ik ben het met je eens dat chat laatste tijd minder goed bereikbaar is, daar werken we hard aan verbetering van de bezetting. Je mag ook altijd hier op het Zakelijk Forum je vraag stellen of via Twitter of Facebook. Eventueel kunnen wij van Webcare je een chatlink sturen waarmee je direct met een van ons kunt chatten. 😄
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.