Vraag

Digitaal factureren


Reputatie 3
Badge +3
Ervaar het gemak van een digitale factuur

Om het voor u gemakkelijker te maken en onze dienstverlening te verbeteren, stappen wij voor steeds meer abonnementen over van papieren naar digitale facturen. Als u kiest voor een digitale factuur dan hebt u altijd en overal inzicht in uw facturen. Ook kunt u uw facturen eenvoudig digitaal archiveren. Dat is wel zo handig.

Hoe vraagt u de digitale factuur aan?

Hebt u een Vaste Telefonie en of een Mobiele Telefonieabonnement? Dan komt er een boodschap met persoonlijke code op de factuur vanaf augustus. De boodschap luidt als volgt: ‘Wilt u voortaan deze factuur digitaal ontvangen? Of wilt u het emailadres wijzigen waarop u uw digitale factuur ontvangt? Ga dan naar kpn.com/digitalefactuur. Gebruik daarbij uw persoonlijke code: ….’

Deze boodschap vindt u in de groene balk met het totaalbedrag. Ontvangt u meerdere facturen van KPN omdat u meerdere abonnementen hebt? Dan krijgt elke factuur een eigen code. Facturen vanaf 6 augustus bevatten deze code. Heeft uw augustus factuur nog geen code? Dan verschijnt de code vanaf de eerstvolgende factuur.

Met deze persoonlijke code kunt u via onze website: kpn.com/digitalefactuur aangeven dat u voortaan uw factuur per e-mail wilt ontvangen. Indien u meerdere facturen ontvangt van KPN, dan moet u uw keuze voor elke factuur apart doorgeven. U kunt wel voor elke factuur een andere keuze maken; u kunt bijvoorbeeld voor elke factuur een verschillend e-mailadres opgeven.

Is uw e-mailadres veranderd?

Op een later tijdstip kunt u ook altijd op deze website terecht om uw nieuwe e-mailadres door te geven. De boodschap met persoonlijke code blijft gewoon op uw facturen staan.

Hebt u een brief ontvangen?

In de maanden augustus, oktober, november en december zullen we ook klanten met Vaste Telefonie of Mobiele Telefonieabonnementen proactief aanschrijven met de vraag om hun keuze rondom digitale facturatie door te geven. Als u een brief ontvangt, dan geldt deze voor al uw Vaste en Mobiele Telefonieabonnementen. Om uw keuze door te geven verwijzen wij naar uw persoonlijke code die op uw factuur of facturen staat. Met deze persoonlijke code kunt u via de website: kpn.com/digitalefactuur uw keuze doorgeven. Indien u meerdere facturen ontvangt van KPN, dan moet u uw keuze voor elke factuur apart doorgeven. U kunt kiezen om voortaan u factuur per e-mail te ontvangen en uw gewenste e-mailadres opgeven. Ontvangt u toch liever uw factuur of facturen per post? Dan kunt u ook dat daar aangeven.

Voor welke abonnementen kunt u kiezen voor een digitale factuur?

Op dit moment is digitale facturatie mogelijk voor Zakelijk Internet, DigiAccess, Epacity, Vaste Telefonie en Mobiele Telefonie. De komende tijd zal KPN steeds meer abonnementen overzetten op een digitale factuur. U wordt hierover separaat geïnformeerd.

0 reacties

Geen reactie

Reageer