Vraag

Doorschakelen vast nummer geeft geen meldong op KPN EEN

  • 13 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Op mijn mobiele telefoon doorschakelen vast nummer aangezet via mijngesprek, maar op het beeldscherm van de PC KPN EEN geeft deze helemaal niets aan. Ook niet dat ik ben doorgeschakeld. Sinds de nieuwe app is dit zo. Heb ik iets verkeerd ingesteld?
Alle gesprekken doorschakelen geeft namelijk wel een blauw/wit balkje aan.

Wat is hier de oplossing?

5 reacties

Bij Niet Storen verschijnt er wel een rood/wit balkje en de vermelding Niet Storen
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @nedek, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Werkt de doorschakeling zelf wel, ondanks het feit dat deze op de PC niet synchroniseert? Wat u kunt doen is cache en cookies verwijderen en kijken of het dan wel goed gaat. Als dat niet werkt kunt u de MijnGesprek app verwijderen en opnieuw installeren. Zou u dit willen testen?
Bedankt voor de reactie. Cache en cookies verwijdert. MijnGesprek app verwijdert en opnieuw geinstalleert. Probleem is nog steeds hetzelfde.
Doorschakeling vast nummer werkt wel, maar synchroniseert niet op PC inderdaad.
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor het checken. Ik zet de issue graag intern door, zodat mijn collega's van de MijnGesprek app hiernaar kunnen kijken. Hebt u voor mij in een privégesprek uw bedrijfsnaam, volledige naam en geboortedatum, adresgegevens, klantnummer en 06-nummer?

Reageer