Op mijn mobiele telefoon doorschakelen vast nummer aangezet via mijngesprek, maar op het beeldscherm van de PC KPN EEN geeft deze helemaal niets aan. Ook niet dat ik ben doorgeschakeld. Sinds de nieuwe app is dit zo. Heb ik iets verkeerd ingesteld?
Alle gesprekken doorschakelen geeft namelijk wel een blauw/wit balkje aan.
Wat is hier de oplossing?
Bij Niet Storen verschijnt er wel een rood/wit balkje en de vermelding Niet Storen
Goedemiddag @nedek , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Werkt de doorschakeling zelf wel, ondanks het feit dat deze op de PC niet synchroniseert? Wat u kunt doen is cache en cookies verwijderen en kijken of het dan wel goed gaat. Als dat niet werkt kunt u de MijnGesprek app verwijderen en opnieuw installeren. Zou u dit willen testen?
Werkt de doorschakeling zelf wel, ondanks het feit dat deze op de PC niet synchroniseert? Wat u kunt doen is cache en cookies verwijderen en kijken of het dan wel goed gaat. Als dat niet werkt kunt u de MijnGesprek app verwijderen en opnieuw installeren. Zou u dit willen testen?
Bedankt voor de reactie. Cache en cookies verwijdert. MijnGesprek app verwijdert en opnieuw geinstalleert. Probleem is nog steeds hetzelfde.
Doorschakeling vast nummer werkt wel, maar synchroniseert niet op PC inderdaad.
Bedankt voor het checken. Ik zet de issue graag intern door, zodat mijn collega's van de MijnGesprek app hiernaar kunnen kijken. Hebt u voor mij in een privégesprek uw bedrijfsnaam, volledige naam en geboortedatum, adresgegevens, klantnummer en 06-nummer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.