Vraag

Eigen Voicemail inspreken MijnGesprek App kan niet opslaan

  • 7 November 2017
  • 1 reactie
  • 238 keer bekeken

Wij gebruiken sinds kort de Mijngesprek App en daarbij willen we per gebruiker een gepersonaliseerde voicemail aankondiging inspreken, alleen dit bericht kan niet worden opgeslagen.
Ik krijg wanneer je het bericht wil opslaan een naam geeft, een dialoog venster met: Alert, Failed to save new greeting.
Kunnen jullie dit oplossen?

met vriendelijke groet,
E.M. Opgelder

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Flevodirect,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat het niet lukt om de voicemail aankondigingen op te slaan per gebruiker.
Dit zou inderdaad wel moeten werken. Ik heb al even met de servicedesk overlegd en er zijn op dit moment geen algemene problemen in de app bekend. Om het probleem verder te onderzoeken wil ik een ticket aanmaken voor de technische helpdesk, zodat zij voor de oplossing kunnen zorgen.

Om het ticket aan te maken ontvang ik graag de volgende gegevens in een privébericht: uw klantnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en een contact telefoonnummer (mobiel).

Reageer