Beantwoord

Facturen van verkeerd station

  • 28 november 2016
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

Naar nu blijkt ontvangen wij al geruime tijd facturen van een ons onbekend station (gevestigd in Assen, terwijl ons station in Geleen ligt). De klantnrs. 101.703.503 en 117.555.185 hebben blijkbaar hetzelfde factuuradres. Graag hadden wij hier opheldering over. Tot nader order zijn de betalingen dan ook voorlopig stop gezet.
icon

Beste antwoord door Minli Exploitatie BV 28 november 2016, 16:01

Ik heb inmiddels wat telefoontjes gepleegd en het is een beetje helder waar het mis is gegaan, namelijk bij Total, toen wij vorig jaar station Krawinkel over namen. Wij hebben inderdaad de facturen voor Assen betaald en daarnaast via Total Nederland ook onze eigen facturen. De bal ligt nu dus even bij Total en de betaling van onze eigen factuur is inmiddels weer in gang gezet en kunt u spoedig (zij het met enige vertraging, helaas) tegemoet zien. Ik houd u op de hoogte van de voortgang. Rest mij nog u te danken voor de moeite tot nog toe.



Vriendelijke groet,

Armand Ledoux (adm. medewerker Minli Exploitatie BV)
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen,

Ik heb beide facturen bekeken en het adres lijkt te verschillen, gekkigheid! U geeft aan de betalingen stopgezet te hebben. Werd er ook dubbel afgeschreven?

Ik hoor graag van u:)
Er werd tot nog toe niet dubbel afgeschreven. De fout viel pas op toen wij deze maand 2 facturen ontvingen. Tot dan toe hebben wij 'netjes' de facturen voor 'Meschenveld' betaald en nooit voor 'Krawinkel' ontvangen.
Reputatie 6
Badge +5
Helemaal duidelijk!
Ik denk dat ik al weet waar het vandaan komt. De ene factuur moet naar de Rijksweg Zuid en de ander naar de Nieuwe Rijksweg. Ik zal een opdracht uitzetten richting onze factuur afdeling om hen hierop te attenderen. Dan kunnen ze het meteen wat beter specificeren:)

Ik wil overigens wel nog meegeven dat als u betalingen stop zet, de kans altijd bestaat dat de lijn wordt afgesloten. Dat gebeurt natuurlijk niet zomaar, maar misschien is het veiliger om het volgende te doen:

Ik zet die opdracht uit naar de factuur afdeling. Mocht er dubbel worden afgeschreven, mag u mij meteen hier op het Forum een seintje geven en crediteer ik het volledige bedrag, Dan lopen we geen risico maar lossen we het toch op, Bent u het daarmee eens?
Ik heb inmiddels wat telefoontjes gepleegd en het is een beetje helder waar het mis is gegaan, namelijk bij Total, toen wij vorig jaar station Krawinkel over namen. Wij hebben inderdaad de facturen voor Assen betaald en daarnaast via Total Nederland ook onze eigen facturen. De bal ligt nu dus even bij Total en de betaling van onze eigen factuur is inmiddels weer in gang gezet en kunt u spoedig (zij het met enige vertraging, helaas) tegemoet zien. Ik houd u op de hoogte van de voortgang. Rest mij nog u te danken voor de moeite tot nog toe.

Vriendelijke groet,
Armand Ledoux (adm. medewerker Minli Exploitatie BV)
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen Armand,

Wat fijn dat de oorzaak is gevonden!:)
Heel graag gedaan natuurlijk en ik hoor graag hoe het afloopt.

Reageer