Beantwoord

foutcode inloggen E-herking


Als we inoggen voor e-herkenning ontvangen we een foutcode 3058-0-0504 Gateway Time-out (A technical error occured) Return to the service provider login page and try again. If the error persists, contact the service provider help desk.

Nu hebben we dit vandaag nodig maar kpn is telefonisch niet bereikbaar.
icon

Beste antwoord door Rashid 28 mei 2018, 17:35

Hi @Astrid-00,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Jammer om te lezen dat mijn collega's vandaag moeilijk telefonisch bereikbaar zijn. Excuses daarvoor! Sommige dagen is het erg druk bij de telefonische helpdesk en daardoor zijn mijn collega's minder goed bereikbaar zijn. Mochten mijn collega's via het telefoonnummer 088-6601333 moeilijk bereikbaar zijn kunt u ook overwegen om hen te mailen support@autorisatieservices.nl.

Veelgestelde vragen over elektronische diensten van KPN vindt u op de website.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hi @Astrid-00,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Jammer om te lezen dat mijn collega's vandaag moeilijk telefonisch bereikbaar zijn. Excuses daarvoor! Sommige dagen is het erg druk bij de telefonische helpdesk en daardoor zijn mijn collega's minder goed bereikbaar zijn. Mochten mijn collega's via het telefoonnummer 088-6601333 moeilijk bereikbaar zijn kunt u ook overwegen om hen te mailen support@autorisatieservices.nl.

Veelgestelde vragen over elektronische diensten van KPN vindt u op de website.

Reageer