Beantwoord

foutcode inloggen E-herking

  • 27 mei 2018
  • 3 reacties
  • 316 keer bekeken

Als we inoggen voor e-herkenning ontvangen we een foutcode 3058-0-0504 Gateway Time-out (A technical error occured) Return to the service provider login page and try again. If the error persists, contact the service provider help desk.

Nu hebben we dit vandaag nodig maar kpn is telefonisch niet bereikbaar.
icon

Beste antwoord door Rashid 28 mei 2018, 17:35

Hi @Astrid-00,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Jammer om te lezen dat mijn collega's moeilijk telefonisch bereikbaar waren. Excuses daarvoor! Sommige dagen kan het erg druk bij de telefonische helpdesk en daardoor kunnen mijn collega's minder goed bereikbaar zijn. Hebt u hulp nodig of wilt u meer informatie over de mogelijkheden en kosten van eHerkenning voor uw organisatie?

Via de pagina eHerkenning op KPN.com kunt u contact opnemen met een specialist.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi @Astrid-00,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Jammer om te lezen dat mijn collega's moeilijk telefonisch bereikbaar waren. Excuses daarvoor! Sommige dagen kan het erg druk bij de telefonische helpdesk en daardoor kunnen mijn collega's minder goed bereikbaar zijn. Hebt u hulp nodig of wilt u meer informatie over de mogelijkheden en kosten van eHerkenning voor uw organisatie?

Via de pagina eHerkenning op KPN.com kunt u contact opnemen met een specialist.
Reputatie 1
Badge
Informatie over eHerkenning van KPN staat op https://kpn.com/eherkenning
Reputatie 5
Badge +5
Hi @René Bonte,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Leuk om te zien dat je je hebt geregistreerd. Mocht ik iets voor je kunnen betekenen, laat het mij weten 🙂.

Reageer