Vraag

Foutmelding bij aanmaken e-mail adres in Microsoft Account

  • 26 January 2019
  • 7 reacties
  • 1266 keer bekeken

Mijn nieuwe e-mailadres bij KPN wil ik toevoegen aan mijn Microsoft account. Maar bij het toevoegen van ***@kpnmail.nl, krijg ik de melding: 'Je kunt geen e-mailadres voor werk of school toevoegen als een alias aan een persoonlijk Microsoft-account'. Dit probleem heb ik voorgelegd aan Microsoft Customer Support, daarop kreeg ik het volgende antwoord:

Beste Edward,

Bedankt dat je contact opneemt met Microsoft-account support.

Dit probleem doet zich voor als een domein bij Microsoft is geregistreerd als een zakelijk domein, en het domein kpnmail.nl is een van een aantal internet providers waarbij dit probleem zich voordoet.

In dit geval kun je het beste contact opnemen met KPN. Zij kunnen contact opnemen met de zakelijke ondersteuning van Microsoft om aan een oplossing hiervoor te werken.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je toch nog vragen hebben of problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Pascal
Microsoft-account support

Mijn vraag is of KPN bedoeld contact met Microsoft kan opnemen om aan een oplossing te werken.

M.vr.gr.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Hoort het mailaccount wat u probeert toe te voegen bij een zakelijk of een particulier KPN abonnement?
Het is een particulier KPN abonnement.
Reputatie 5
Badge +5
Vreemd dat het maildomein van onze particuliere abonnementen als zakelijk wordt gezien door Microsoft. Een kleine zoektocht op internet levert wel een paar vergelijkbare meldingen op.

Ik ga uitzoeken of ik daar iets van een update over kan achterhalen. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik hier op korte termijn geen verandering in verwacht.
Fijn dat je er informatie over kunt verzamelen. Ik kan nu nog berichten van Microsoft op mijn oude e-mail adres lezen, maar dat houdt een keer op.
Mark, ik heb het probleem niet opgelost, maar inmiddels wel omzeild. Ik heb mijn ***@gmail.com adres toegevoegd als alias in het Microsoft Account. Dat werd wel geaccepteerd. Dank voor je inspanningen.
Reputatie 5
Badge +5
Oké, top! Mocht er een update zijn vanuit onze kant dat zal ik het hier met u delen.

Mark, ik heb het probleem niet opgelost, maar inmiddels wel omzeild. Ik heb mijn ***@gmail.com adres toegevoegd als alias in het Microsoft Account. Dat werd wel geaccepteerd. Dank voor je inspanningen. https://onlinecasinosechtgeld.net/reviews/b7casino-casino

Hoi, goed om te horen dat je een tijdelijke oplossing hebt gevonden! Soms kunnen dergelijke problemen ontstaan door instellingen of beperkingen binnen Microsoft Accounts. Het toevoegen van een Gmail-adres als alias is een slimme zet en kan helpen om tijdelijk door te werken. Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met de Microsoft support? Ze kunnen vaak specifieker aangeven waarom een bepaald e-mailadres niet geaccepteerd wordt. Daarnaast kun je controleren of er geen blokkades zijn op je originele e-mailadres, bijvoorbeeld door spamfilters of beveiligingsinstellingen.

 

Reageer