Betreft actueel Android toestel (Samsung Galaxy S7)
Beste antwoord door Rick S.
Goedemorgen,
Bedankt voor het privébericht met uw gegevens!
Ik ben op onderzoek gegaan en kwam erachter dat het een probleem is dat eigenlijk bij alle klanten die Android gebruiken speelt. Om dit probleem op te lossen komt er aanstaande maandag een nieuwe versie van de app beschikbaar in de Google Play Store. Als u de nieuwe versie gedownload hebt moet u via een pop-up toestemming geven om de app op de achtergrond actief te laten blijven. Dit zorgt er namelijk voor dat u een notificatie krijgt bij een nieuw Voicemail bericht.
Het is dus nog even wachten tot maandag en dan kunt u de nieuwe versie downloaden
Bekijk origineel
Bedankt voor het privébericht met uw gegevens!
Ik ben op onderzoek gegaan en kwam erachter dat het een probleem is dat eigenlijk bij alle klanten die Android gebruiken speelt. Om dit probleem op te lossen komt er aanstaande maandag een nieuwe versie van de app beschikbaar in de Google Play Store. Als u de nieuwe versie gedownload hebt moet u via een pop-up toestemming geven om de app op de achtergrond actief te laten blijven. Dit zorgt er namelijk voor dat u een notificatie krijgt bij een nieuw Voicemail bericht.
Het is dus nog even wachten tot maandag en dan kunt u de nieuwe versie downloaden
