Vraag

IBAN nummer wijzigen lukt niet.

  • 12 December 2021
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer het IBAN van onze VVE te wijzigen in MijnKPN maar de website blijft in cirkeltjes draaien. Als ik de optie selecteer om het rekeningnummer te wijzigen keer ik weer terug naar de hoofdpagina. In verschillende browsers geprobeerd, cookies verwijderd, maar niets helpt. 


7 reacties

Ik zal het bekijken dank je wel

Het rekening nummer staat goed op factuur, afschrijving gaat van verkeerd rekening nummer 

axinjabv@gmail.com

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Henk Klijn,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat vreemd dat het rekeningnummer goed lijkt te staan, maar dat er toch van een ander rekeningnummer wordt geïncasseerd.  Ik zoek graag uit hoe we dit z.s.m. op kunnen lossen. Ik zag dat je ook al een privé bericht hebt gestuurd met wat gegevens. Wil je ook nog een bericht sturen met het juiste rekeningnummer en het rekeningnummer waar nu van afgeschreven wordt?

Er moet afgeschreven worden van 

NL60INGB0002806508, dat staat ook op de rekening

Er wordt afgeschreven van

NL55INGB0004512731

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Henk, 

Bedankt voor de aanvulling!
Ik vermoed dat het rekeningnummer ergens in de achterliggende systemen niet goed staat. Ik ga dit verder uitzoeken en hopelijk direct recht laten trekken. Sinds wanneer speelt dit? Hebben we eerder bij dit abonnement wel het rekeningnummer eindigend op 2731 gebruikt? 

Reputatie 7
Badge +6

Hey @Henk Klijn,

Ben ik weer! 
Ik heb een collega van de administratie gesproken en hij heeft alles nagelopen. Hij vertelde dat het rekeningnummer onlangs is gewijzigd en dat de laatste factuur (omdat het niet tijdig overal verwerkt was) inderdaad nog van rekeningnummer eindigend op 2731 ging. Vanaf de volgende facturen schrijven we af van rekeningnummer NL60INGB0002806508. Mocht het toch anders zijn, dan hoor ik het graag. 

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @VVE De Nieuwe Poort welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Erg vreemd dat dit in verschillende browsers gebeurd. Ik help je graag verder. Kun je mij een privé-bericht sturen met daarin het klantnummer, de geboortedatum van de contract, en het oude en nieuwe rekeningnummer?

Reageer