Beantwoord

inloggen Mijn Gesprek / KPN Een

  • 21 maart 2018
  • 9 reacties
  • 1229 keer bekeken

Hoe kun je voorkomen dat je bij elke keer dat ik gebruik maak van de nieuwe app "Mijn Gesprek" eerst een toegangscode moet invoeren.
icon

Beste antwoord door Rashid 23 maart 2018, 16:11

Hi @Munk,

Vanuit de app store ontvangt u melding wanneer bepaalde apps bijgewerkt kunnen worden. De huidige versie van de MijnGesprek app is 2.1.0. Dit betekent dat u de app al hebt bijgewerkt. Ik verwijs u graag door naar het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app op het forum. Onder de blog worden verschillende problemen besproken en de daarbij behorende oplossingen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi @Munk,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Op 8 maart is er een update uitgevoerd en daarmee zou het probleem met de pincode opgelost moeten zijn. Hebt u de app onlangs nog geüpdatet?
Ik werk nog met versie2.10.20180307. komt deze update automatisch via de app store?
Reputatie 5
Badge +5
Hi @Munk,

Vanuit de app store ontvangt u melding wanneer bepaalde apps bijgewerkt kunnen worden. De huidige versie van de MijnGesprek app is 2.1.0. Dit betekent dat u de app al hebt bijgewerkt. Ik verwijs u graag door naar het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app op het forum. Onder de blog worden verschillende problemen besproken en de daarbij behorende oplossingen.
Bij de Samsung A3 2017 moet na opstarten van de telefoon altijd weer opnieuw de inloggegevens worden ingevoerd.
Is dit bekend? kan ik dit voorkomen?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Adrie,

Allereerst: Excuses voor het late antwoord, ik verwacht dat ie er tussendoor is geschoten.

Wat je het beste kan doen is de cache opschonen van de Mijngesprek app 🙂 Heb je dit al geprobeerd?

Goedemiddag,

Sinds de laatste update is de optie bel via centrale verdwenen.

Kan dit worden terug geplaatst?

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Cindy van der End,

Dat klopt, sinds de laatste update is de ‘Bel via centrale’ optie niet meer beschikbaar. Van wat ik heb begrepen veroorzaakte het teveel problemen. Mijn collega's zijn bezig om de app te verbeteren en de verwachting is dat er binnen nu en 2 weken een nieuwe update komt. Samen met de nieuwe update keert de optie ‘bel via centrale’ terug. 

Beste Rashid,

 

Bedankt voor je snelle antwoord, wij wachten het geduldig af.

Reputatie 5
Badge +5

Graag gedaan! Mocht u nog andere vragen hebben, stel ze gerust :slight_smile: .

Reageer