Beantwoord

Inloggen MijnKPN

  • 8 April 2015
  • 1 reactie
  • 1204 keer bekeken

zijn er mensen bij de kpn die wel iets weten van de geleverde producten en/of diensten?

Wie je ook aan de telefoon krijgt, niemand kan direct iest oplossen.

Help help help.

Onderstaande mail ontving ik. Waar moet ik nu inloggen? Geen mens bij de kpn die mij dit kan vertellen. Wel weer een uur aan de telefoon gehangen.

Ik hoop dat er iemand is die dit wel weet.

Geachte heer, mevrouw,

Een aantal weken geleden hebt u een e-mail ontvangen met het verzoek uw MijnKPN-account met gebruikersnaam ........ te activeren. Over een week verloopt de activatielink uit de vorige e-mail.

Als u gebruik wilt maken van de voordelen van MijnKPN verzoeken wij uw account binnen 3 dagen te activeren.

De e-mail met de activatielink heeft ‘KPN’ als afzender. Het is mogelijk dat uw e-mailprogramma de e-mail als ‘reclame’ of ‘spam’ heeft beoordeeld. In de meeste gevallen vindt u de e-mail dan terug in de map ‘ongewenste e-mail’, ‘spam’ of ‘junk’.

Hebt u nog vragen? Ga dan naar www.kpn.com/klantenservice. Voor zakelijk gaat u naar www.kpn.com/zakelijkservice.

Met vriendelijke groet,

KPN
icon

Beste antwoord door Tim 8 April 2015, 12:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste Peter,

Ik kan u helpen met alle vragen over onze KPN producten.

De e-mail klinkt als een MijnKPN e-mail voor het Ondernemerspakket.

Via http://www.kpn.com/prive/registreren/activatielink-opnieuw-verzenden.htm" target="_blank kunt u een nieuwe activatielink opvragen.

Laat u aan mij weten of het hiermee lukt? Ik verneem het graag!

Reageer