Beantwoord

Kan spotify niet activeren


Badge
Na spotify toegevoegd te hebben via mijn KPN probeer ik nu al een tijdje mijn account premium
te maken dit lukt alleen tot op heden nog niet.

op de activatie pagina probeer ik een code op te vragen alleen blijft de website mijn telefoon nummer of e-mailadres niet herkennen.

Als ik terug kijk op de MijnKPN app zie ik bij mijn telefoon nummer wel staan dat ik spotify premium heb.

ik heb ook nooit een activatie code ontvangen bij het aanvragen van de spotify dienst.

zou iemand mij misschien verder kunnen helpen?

bij voorbaat dank,

Benjamin
icon

Beste antwoord door SjorsK 23 december 2018, 17:26

Welkom op het zakelijke KPN Forum Benjamin,

Heb je al in je profiel je klantnummer gezet? Dan kan een KPN Moderator je binnenkort een nieuwe code toesturen:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Welkom op het zakelijke KPN Forum Benjamin,

Heb je al in je profiel je klantnummer gezet? Dan kan een KPN Moderator je binnenkort een nieuwe code toesturen:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Badge
Ja heb ik allemaal even compleet gemaakt.
ik wacht het even af.

gr
Reputatie 6
Badge +6
Hi @Benjamin198726 ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik zie inderdaad Spotify premium bij uw abonnement staan. Als ik echter een check doe op de activatie krijg ik de melding dat Spotify Premium op 23-12 is gekoppeld aan een gebruikersnaam. Herken jij dit?

Bent u hier gister ook mee bezig geweest en wat heeft u toen precies gedaan?

Reageer