Beantwoord

Klacht indienen bij KPN Zakelijk?

  • 8 May 2015
  • 3 reacties
  • 2830 keer bekeken

Waar is dat mogelijk?

Naast dat we een klacht indienen bij de betreffende KPN XL winkel willen we tevens een CC sturen naar KPN zelf, maar ik kan niet vinden waar zakelijke klanten hiervoor terecht kunnen.

Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Tim 8 May 2015, 11:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste DillenLipman,

Het is mogelijk om een klacht in te dienen via een medewerker of middels het klachtenformulier op de website. Er is geen e-mailadres beschikbaar, via de website kan de vraag of klacht meteen naar de juiste afdeling worden gestuurd.

Kan ik u wellicht ook helpen met het oplossen van deze klacht? Wat is er precies aan de hand? U kunt mij hiervoor een Privébericht sturen met een toelichting, de bedrijfsnaam, postcode en huisnummer waar uw abonnement op staat. Ik hoop van u te mogen horen!
Wij hebben een beveiligingsbedrijf en zijn onlangs naar KPN zakelijk gegaan, na een verhuizing naar een nieuw pand in den helder.
Hiervoor altijd ziggo zakelijk gehad en nooit problemen.
Na nog geen maand werden wij ineens afgesloten door KPN abuse.
Het probleem? Onduidelijk.
Er stond een poort open in onze router en dat mocht blijkbaar niet van KPN.
Toen ik vroeg waarom dit niet zou mogen, werd ik verwezen naar de algemene voorwaarde, artikel 7.2
In dit artikel wordt er echter alleen gesproken over zaken zoals het verspreiden van kinder porno, virussen, spam en andere moedwillige en opzettelijke zaken.
Iets wat voor de meeste mensen gewoon een hele logische zaak betreft.
Er staat echter niets over het openen van een poort op het modem dat ik huur. Een verbinding die IK afneem.

De betreffende medewerker had ons uit voorzorg afgesloten.
Dan sluit je een bedrijf (draaiend kantoor) volledig af en weiger je moedwillig service omdat een dergelijke medewerker een standpunt wil maken.
Nou sorry met alle respect maar KPN blijft in gebreken en ik lijdt schade.

Als ik een huurhuis van de woningbouw huur, gaan die me ook niet vertellen welk raam en of deur ik wel of niet mag openzetten!!! Dit is mijn verantwoording.

En als KPN dat anders ziet dan moet men dat zo in de voorwaarden zetten want dan had nooit met jullie in zee gegaan.

Ook had KPN zijn hardware moeten aanpassen op zijn beleid.
Als KPN niet wil dat de eindgebruiker de poorten op de router opend, dan moet KPN er voor zorgen dat dit niet kan en dat bij levering aangeven.

Toen de blokkade eindelijk werd opgeheven, heeft de beste medewerker mijn router teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Hierdoor is mijn hele configuratie in samenwerking met mij overige hardware (switch etc) in conflict gekomen.
Ik heb hier geen toestemming voor gegeven.
En vraag me dan ook heel sterk af met welk recht KPN dit denkt te doen?

Ik heb wel tien afdelingen van KPN gesproken en werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Geen zinnig of concreet antwoord.
Abuse zelf, die alleen via e-mail bereikbaar zijn, verwijzen naar de algemene voorwaarden, artikel 7.2 (gedrgsregels) maar daar staat niets dat mijn er van kan weerhouden de poorten van mijn modem open te zetten.

Mijn standpunt is duidelijk: zolang ik niets illegaals doe , wil ik beschikken over mijn eigen verbinding en router.

Kan dit niet dan heb ik een ander product gekregen dan geadverteerd en wens ik mijn contract te ontbinden.

Met vriendelijk groet,

M.schut
FSb beveiliging



Dit krijg je als je gebruikt maakt van online klachten formulier.

Kortom knudde.
KPN dit is een waardeloze service.

Reageer