Vraag

Klacht telefonische klantenservice

  • 9 May 2022
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,

 

Sinds 08-02-2022 ben ik klant bij KPN kleinzakelijk. Ik neem hier een internet abonnement af en heb een contract afgesloten van 12 maanden. Nu ik zojuist mijn abonnement wilde wijzigen via de telefonische klantenservice ben ik echt zeer onvriendelijk behandelt. De medewerker vertelde mij dat mijn contract voor 36 maanden in het systeem staat, dit klopt niet want in mijn contract staat een termijn van 12 maanden..

Ik vind het bizar dat ik door een administratieve fout door KPN bij een nieuwe klant zelf een klacht moet indienen om dit probleem aan te kaarten, terwijl ik aan de telefoon zat met de klantenservice. Mijn abonnement kan dus ook niet aangepast worden voordat de termijn gecorrigeerd wordt.

Omdat ik echt niet verder kwam met de telefonische klantenservice (en onvriendelijk te woord ben gestaan) heb ik een klacht ingediend via de website. 

Graag wil ik dat deze klacht zo snel mogelijk opgelost wordt en dat de contracttermijn in het systeem gezet wordt zoals afgesproken in het contract. 

Met vriendelijke groet,

Serge Maes


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @SEGURO Music, welkom op het Zakelijk Forum.

Dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten. Goed dat je het hier deelt. Ik begrijp dat je via de website een klacht hebt ingediend, Een klachtbehandelaar zal contact met je opnemen om de klacht te bespreken. Ik vertrouw erop dat jullie samen tot een passende oplossing komen.

Reageer