Beantwoord

Klachten

  • 7 februari 2020
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Wij zijn vanaf  09-2019 (sept 2019) al bezig om E-herkenning gerealiseerd te krijgen. Tot op heden is nog steeds niet alles geregeld. KPN reageert niet of nauwelijks en nemen de klachten niet serieus. We hebben een klacht ingediend maar daar is niets mee gedaan. Vervolgens probeerden we een klacht in te dienen over het niet in behandeling nemen van onze klacht, maar op diverse dagen en tijdstippen is de site niet in de lucht vanwege een storing.  Het lijkt wel alsof KPN op deze wijze geen klachten wil krijgen. Als je belt wordt je doorverwezen naar het klachtenformulier op de site en dat werkt niet. De accountmanager doet er ook niets aan en verwijst alleen maar door.  Kortom we staan met onze rug tegen de muur en kunnen geen kant op en KPN levert niet de diensten die ze zouden moeten leveren.

icon

Beste antwoord door Rashid 7 februari 2020, 17:02

Hi @Klacht,

Welkom op het zakelijk KPN forum! 

Bedankt dat u ons hiervoor benadert. Ten eerste onze oprechte excuses dat de aanvraag langer duurt dan u van ons gewend bent. Ik ben het met u eens dat september een lange tijd is.

Van wat ik heb begrepen is het aantal aanvragen voor e-herkenning in korte tijd flink gestegen en hierdoor is er een langere verwerkingstijd bij alle leveranciers van e-Herkenning. Helaas geldt dit ook voor KPN. De verwerking van uw aanvraag kan enkele weken duren en wij werken met man en macht om alle aanvragen zo snel mogelijk verwerkt te krijgen. Via mail bent u op de hoogte gebracht over de verwerkingstijd die voor uw aanvraag van toepassing is. Hebt u de mail ontvangen? Mocht u liever telefonisch contact willen met een medewerker van de afdeling e-Herkenning, kunt u met ons bellen op 0888-660 13 33.

Wilt u mij een privé bericht sturen met de naam van uw accountmanager? Dan zal ik hem een mail sturen met het verzoek om contact met u op te nemen. Wilt u in het privé bericht ook aangeven op welke telefoonnummer of e-mailadres u bereikbaar bent?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Klacht,

Welkom op het zakelijk KPN forum! 

Bedankt dat u ons hiervoor benadert. Ten eerste onze oprechte excuses dat de aanvraag langer duurt dan u van ons gewend bent. Ik ben het met u eens dat september een lange tijd is.

Van wat ik heb begrepen is het aantal aanvragen voor e-herkenning in korte tijd flink gestegen en hierdoor is er een langere verwerkingstijd bij alle leveranciers van e-Herkenning. Helaas geldt dit ook voor KPN. De verwerking van uw aanvraag kan enkele weken duren en wij werken met man en macht om alle aanvragen zo snel mogelijk verwerkt te krijgen. Via mail bent u op de hoogte gebracht over de verwerkingstijd die voor uw aanvraag van toepassing is. Hebt u de mail ontvangen? Mocht u liever telefonisch contact willen met een medewerker van de afdeling e-Herkenning, kunt u met ons bellen op 0888-660 13 33.

Wilt u mij een privé bericht sturen met de naam van uw accountmanager? Dan zal ik hem een mail sturen met het verzoek om contact met u op te nemen. Wilt u in het privé bericht ook aangeven op welke telefoonnummer of e-mailadres u bereikbaar bent?

Reageer