Beantwoord

Koppelen aan mobiel nummer niet mogelijk in Mijn KPN

  • 21 november 2016
  • 2 reacties
  • 1060 keer bekeken

Als ik mijn 06 nummer koppel in Mijn KPN, verschijnt de volgende melding:
"U kunt dit product tijdelijk niet koppelen. Meer informatie vindt u op www.kpn.com/geentoegang. . Excuses voor het ongemak."

Deze melding verschijnt al maanden. Wanneer wordt dit wel mogelijk?

Onderstaande melding geeft een verwachting dat het al gedaan zou moeten zijn:

"1. Wanneer kan ik een nieuw MijnKPN account aanmaken?
We verwachten dit in de loop van 2016 te hebben opgelost. Dan kun je een nieuw MijnKPN account aanmaken en de MijnKPN App gebruiken. Met dit account heb je voortaan toegang tot al je abonnementen bij KPN: voor TV, Internet & Bellen én Mobiel."
icon

Beste antwoord door Tim 24 november 2016, 10:39

Goedemorgen mikealders, welkom op het zakelijke forum van KPN. :)

Voor MijnKPN Zakelijk moet het mogelijk zijn om een nieuw account aan te maken. Maar ik begrijp dat u eigenlijk al een MijnKPN account hebt? De melding die u noemt verwijst naar KPN ID en kan al gebruikt worden.

Ik twijfel of het koppelen van uw abonnement met een nieuw account gaat werken, gezien het met uw huidige account ook niet werkt.. Er kunnen ook andere oorzaken zijn als koppelen niet lukt. Een abonnement van KPN ÉÉN / KPN Grootzakelijk werkt via een ander systeem. Voor privé / consumentenmarkt wordt KPN ID gebruikt. Als u een privé abonnement hebt en deze zakelijk gebruikt maakt u een KPN ID account aan.

Als het niet lukt, wil ik graag kijken of ik de mogelijkheid heb dit voor u in orde te maken. Ik lees graag uw reactie!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen mikealders, welkom op het zakelijke forum van KPN. :)

Voor MijnKPN Zakelijk moet het mogelijk zijn om een nieuw account aan te maken. Maar ik begrijp dat u eigenlijk al een MijnKPN account hebt? De melding die u noemt verwijst naar KPN ID en kan al gebruikt worden.

Ik twijfel of het koppelen van uw abonnement met een nieuw account gaat werken, gezien het met uw huidige account ook niet werkt.. Er kunnen ook andere oorzaken zijn als koppelen niet lukt. Een abonnement van KPN ÉÉN / KPN Grootzakelijk werkt via een ander systeem. Voor privé / consumentenmarkt wordt KPN ID gebruikt. Als u een privé abonnement hebt en deze zakelijk gebruikt maakt u een KPN ID account aan.

Als het niet lukt, wil ik graag kijken of ik de mogelijkheid heb dit voor u in orde te maken. Ik lees graag uw reactie!
Reputatie 7
Badge +11
Hallo mikealders,

Ik heb geen reactie van u gezien, is het wel gelukt om uw abonnement toe te voegen? :8
Mijn reactie markeer ik voorlopig als het beste antwoord. Als ik u kan helpen verneem ik het graag.

Reageer