Beste antwoord door Rashid
Hi @Laviniabooysen ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Bedankt dat u dit probleem bij ons neerlegt. Ik ben er meteen achteraan gegaan en heb inmiddels contact gehad met collega's. Binnen 24 ontvangt u een mail met daarin een nieuwe activeringscode. Daarmee kunt u uw Spotify account activeren. De mail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Daarnaast zie ik dat uw mobiel abonnement verlengbaar is. Mocht u interesse hebben in het verlengen ervan of meer informatie willen, kunt u mij een privé bericht sturen. Ik help u graag!
Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust
Bekijk origineel
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Bedankt dat u dit probleem bij ons neerlegt. Ik ben er meteen achteraan gegaan en heb inmiddels contact gehad met collega's. Binnen 24 ontvangt u een mail met daarin een nieuwe activeringscode. Daarmee kunt u uw Spotify account activeren. De mail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Daarnaast zie ik dat uw mobiel abonnement verlengbaar is. Mocht u interesse hebben in het verlengen ervan of meer informatie willen, kunt u mij een privé bericht sturen. Ik help u graag!
Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust
