Beantwoord

Kpn spotfiy

  • 13 mei 2018
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

Ik kan mijn activerings code voor spotify niet opvragen zegd dat mijn email niet klopt
icon

Beste antwoord door Rashid 14 mei 2018, 16:49

Hi @Laviniabooysen,



Welkom op het zakelijk forum van KPN!



Bedankt dat u dit probleem bij ons neerlegt. Ik ben er meteen achteraan gegaan en heb inmiddels contact gehad met collega's. Binnen 24 ontvangt u een mail met daarin een nieuwe activeringscode. Daarmee kunt u uw Spotify account activeren. De mail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.



Daarnaast zie ik dat uw mobiel abonnement verlengbaar is. Mocht u interesse hebben in het verlengen ervan of meer informatie willen, kunt u mij een privé bericht sturen. Ik help u graag!



Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust ☺️
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Laviniabooysen,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt dat u dit probleem bij ons neerlegt. Ik ben er meteen achteraan gegaan en heb inmiddels contact gehad met collega's. Binnen 24 ontvangt u een mail met daarin een nieuwe activeringscode. Daarmee kunt u uw Spotify account activeren. De mail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Daarnaast zie ik dat uw mobiel abonnement verlengbaar is. Mocht u interesse hebben in het verlengen ervan of meer informatie willen, kunt u mij een privé bericht sturen. Ik help u graag!

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust ☺️
Sorry maar ik heb nog steeds geen code ontvangen word het verstuurd naar ***** ?

Edit SjorsK: Mail adres verwijderd ivb met privacy
Reputatie 5
Badge +10
Hi @Laviniabooysen,

Hebt u wel een Spotify abonnement? Wanneer ik in uw account kijk zie ik geen Spotify abonnement. Mocht u het nog niet hebben aangevraagd, kunt u via de website van KPN een Spotify Premium abonnement aanvragen.

Reageer