Bij het aanvragen van een geheel nieuw Zakelijk KPN-account wordt mijn huidige KPN-klantnummer niet geaccepteerd.
Wat is de reden?
Goedemorgen @Businessman2018 ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u deze vraag hier geplaatst heeft. Natuurlijk help u graag verder met de registratie van een MijnKPN account. Om te achterhalen waar het precies misgaat heb ik nog een aantal vragen voor u:
- Voor welk abonnement wilt u MijnKPN gaan gebruiken?
- Via welke pagina heeft u de aanvraag voor MijnKPN geplaatst?
- Welk klantnummer gebruikt u bij de aanvraag?
U kunt uw klantnummer eventueel via een privébericht sturen.
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u deze vraag hier geplaatst heeft. Natuurlijk help u graag verder met de registratie van een MijnKPN account. Om te achterhalen waar het precies misgaat heb ik nog een aantal vragen voor u:
- Voor welk abonnement wilt u MijnKPN gaan gebruiken?
- Via welke pagina heeft u de aanvraag voor MijnKPN geplaatst?
- Welk klantnummer gebruikt u bij de aanvraag?
U kunt uw klantnummer eventueel via een privébericht sturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.