Beantwoord

MB’s delen

  • 4 January 2018
  • 5 reacties
  • 712 keer bekeken

Hallo,
We hebben 2 abonnementen op adres Loogstraat 12 in Wilsum.
Nu heb ik het idee dat de korting van 5 euro op de abonnementen niet wordt verrekend en ik krijg mb’s delen niet actief.
0622669636
icon

Beste antwoord door Rick S. 5 January 2018, 13:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @ed4715,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik heb direct op uw adres gekeken en ik kom daar inderdaad 2 mobiele abonnementen tegen. Ik zie een Zorgeloos Standaard abonnement en een Mobiel Internet Budget naar voren komen. De korting en het delen van MB's hoort bij KPN Compleet. Echter is KPN Compleet alleen te activeren voor mobiele abonnementen inclusief bellen. Abonnementen voor mobiel internet vallen hier buiten.
Dit verklaart dus waarom u deze voordelen van KPN Compleet voor deze aansluitingen niet ontvangt.
Dat is vervelend, want bij de aanvraag hiervan kwam deze korting wel naar voren! Daarom heb ik deze ook afgesloten met maar 500 MB!
Mocht dit niet anders kunnen, dan wil ik er graag vanaf en kies ik elders een goedkoper alternatief! Hier baal ik nogal van!
Zie foto

Reputatie 7
Badge +6
Dat is erg vreemd Ed! Nu begin ik ook gelijk aan mezelf te twijfelen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van de zakelijke afdeling ben en (blijkbaar) het fijne van KPN Compleet niet weet.
Beide abonnementen zijn namelijk particulier. Ik ga dus verder op onderzoek uit om te checken wat er misgaat.

Ik houd u op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @ed4715,

Daar ben ik weer!
Ik heb met onze KPN Compleet desk gesproken en zij zagen inderdaad dat KPN Compleet nog niet geactiveerd was. Dit is gelijk opgelost en alles is goed gezet. U ontvangt per sms een bevestiging van de activatie. Dit betekent dat u vanaf nu kunt gaan genieten van de voordelen van KPN Compleet. Als ik nog iets anders voor u kan betekenen hoor ik dat graag!

Reageer