Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelMB's delen
Wij hebben een abo met 4 telefoonnummers. Als ik van een bepaald nummer de MB's wil delen, komt het nummer waar ik die MB's naar over wil zetten niet naar voren. Hoe kan dit ?
Hallo Hanneke,
Wat lastig dat het delen van de MB's niet lukt! Krijgt u wel de andere 2 telefoonnummers te zien om de MB's mee te delen? Begrijp ik goed dat u de MB's van de andere nummers wel kunt delen en de MB's van alleen 1 bepaald nummer niet?
Het is mogelijk dat het telefoonnummer nog niet aangemeld is voor compleet, via deze link kunt u het nummer toevoegen.
Ik hoor graag of u ermee verder komt!
Wat lastig dat het delen van de MB's niet lukt! Krijgt u wel de andere 2 telefoonnummers te zien om de MB's mee te delen? Begrijp ik goed dat u de MB's van de andere nummers wel kunt delen en de MB's van alleen 1 bepaald nummer niet?
Het is mogelijk dat het telefoonnummer nog niet aangemeld is voor compleet, via deze link kunt u het nummer toevoegen.
Ik hoor graag of u ermee verder komt!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/MijnKPN-Apps/MB-s-delen/m-p/4392#M57
Hallo Hanneke,
Wat lastig dat het delen van de MB's niet lukt! Krijgt u wel de andere 2 telefoonnummers te zien om de MB's mee te delen? Begrijp ik goed dat u de MB's van de andere nummers wel kunt delen en de MB's van alleen 1 bepaald nummer niet?
Het is mogelijk dat het telefoonnummer nog niet aangemeld is voor compleet, via https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/uitbreiden" target="_blank" rel="nofollow kunt u het nummer toevoegen.
Ik hoor graag of u ermee verder komt!
[/quote]
[/quote]
Beste Tim,
Ik heb het nummer via de link toegevoegd, maar het werkt nog niet. Als ik in Mijn Kpn kijk bij tabblad gegevens, staan daar alle vier de mobiele nummers vermeld. Als ik naar tabblad verbruik ga, en ik selecteer het betreffende telefoonnummer, kan ik vanaf dat nummer wel MB's delen, echter vanaf de drie andere nummers kan ik geen MB's delen naar het betreffende telefoonnummer.Ik klik op "1. Kies een hoeveelheid MB's" en bij 2 verschijnen dan twee nummers, maar niet het betreffende nummer waarnaar ik MB's wil overzetten.
Hallo Hanneke,
Bedankt voor de extra informatie. Dit probleem moet ik nader in onderzoek nemen, ik durf op voorhand niet te zeggen waarom het niet lukt om de MB's van dit telefoonnummer te delen.
Kunt u daarvoor mij een privébericht sturen met de 4 betreffende telefoonnummers en uw MijnKPN gebruikersnaam?
Bedankt voor de extra informatie. Dit probleem moet ik nader in onderzoek nemen, ik durf op voorhand niet te zeggen waarom het niet lukt om de MB's van dit telefoonnummer te delen.
Kunt u daarvoor mij een privébericht sturen met de 4 betreffende telefoonnummers en uw MijnKPN gebruikersnaam?
Beste Hanneke,
Ondanks uw pogingen om het mobiele nummer toe te voegen aan Compleet, is dat nog altijd niet gelukt en zien we zelfs geen aanvraag. Daar gaat iets niet helemaal goed. Het telefoonnummer heb ik nu handmatig laten toevoegen. Binnen 5 werkdagen staat het nummer erbij en moet MB's delen kunnen werken! (uiterlijk 09-10)
Graag verneem ik volgende week van u een reactie of het ook daadwerkelijk is gelukt, ik heb er in ieder geval goede vertrouwen in. De aanvraag is momenteel in behandeling.
Ondanks uw pogingen om het mobiele nummer toe te voegen aan Compleet, is dat nog altijd niet gelukt en zien we zelfs geen aanvraag. Daar gaat iets niet helemaal goed. Het telefoonnummer heb ik nu handmatig laten toevoegen. Binnen 5 werkdagen staat het nummer erbij en moet MB's delen kunnen werken! (uiterlijk 09-10)
Graag verneem ik volgende week van u een reactie of het ook daadwerkelijk is gelukt, ik heb er in ieder geval goede vertrouwen in. De aanvraag is momenteel in behandeling.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/MijnKPN-Apps/MB-s-delen/m-p/4464#M60
Beste Hanneke,
Ondanks uw pogingen om het mobiele nummer toe te voegen aan Compleet, is dat nog altijd niet gelukt en zien we zelfs geen aanvraag. Daar gaat iets niet helemaal goed. Het telefoonnummer heb ik nu handmatig laten toevoegen. Binnen 5 werkdagen staat het nummer erbij en moet MB's delen kunnen werken! (uiterlijk 09-10)
Graag verneem ik volgende week van u een reactie of het ook daadwerkelijk is gelukt, ik heb er in ieder geval goede vertrouwen in. De aanvraag is momenteel in behandeling.
Beste Tim,
Ik zie dat het probleem inmiddels opgelost is. Bedankt voor de snelle hulp.
Beste Hanneke,
Ondanks uw pogingen om het mobiele nummer toe te voegen aan Compleet, is dat nog altijd niet gelukt en zien we zelfs geen aanvraag. Daar gaat iets niet helemaal goed. Het telefoonnummer heb ik nu handmatig laten toevoegen. Binnen 5 werkdagen staat het nummer erbij en moet MB's delen kunnen werken! (uiterlijk 09-10)
Graag verneem ik volgende week van u een reactie of het ook daadwerkelijk is gelukt, ik heb er in ieder geval goede vertrouwen in. De aanvraag is momenteel in behandeling.
Beste Tim,
Ik zie dat het probleem inmiddels opgelost is. Bedankt voor de snelle hulp.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.