Vraag

medewerkers toegang tot MijnKPN?

  • 7 juli 2017
  • 1 reactie
  • 494 keer bekeken

Kunnen medewerkers van een groot zakelijk abonnement toegang krijgen tot de app MijnKPN?
Waardoor mensen inzicht krijgen in het verbruik e.d.?

Alvast bedankt.

Marc

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Marc,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Om eerlijk te zijn is de afdeling grootzakelijk niet mijn specialiteit. Grootzakelijke klanten zitten altijd gekoppeld aan een accountmanager. Uiteraard ben ik wel voor u op onderzoek gegaan. Ik heb begrepen dat het wel mogelijk is om toegang te krijgen tot de MijnKPN app. Hiervoor moet wel eerst een account worden aangemaakt en vervolgens een registratie. Dat verloopt via de accountmanager van Intergamma.

Via de Online Selfcare website is het mogelijk facturen en het verbruik in te zien van vaste en mobiele telefonie. Om te kunnen inloggen moet eerst worden geregistreerd. De registratie verloopt eveneens via de accountmanager van Intergamma.

Ik heb u een privé bericht gestuurd met de contactgegevens van de accountmanager van Intergamma. Houdt er wel rekening mee dat elke grootzakelijke klant een pincode heeft. Ik ga ervan uit dat de pincode bij u bekend is. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer