Vraag

Mijn gesprek werkt niet iPhone 4S

  • 24 maart 2018
  • 1 reactie
  • 151 keer bekeken

We gebruiken nu KPN zapper op t werk en functioneert goed. Melding dat per ca. 1 juni 2018 hiervoor in de plaats mijn gesprek komt. De app mijn gesprek gedownload en geregistreerd. Met inloggen voer ik mijn toegangscode in en mijn gesprek meldt dat er ingelogd wordt, echter ongeveer 1/8 voor het einde van de groene voortgangsbalk blijft deze "hangen" en gaat/komt niet verder ( ook niet na ca. een uur)
Ik heb n iPhone 4S
En nu ?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Tkings,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Wat jammer om te lezen dat de S4 de functionaliteiten van de MijnGesprek app niet ondersteunt. Alle updates in de app zijn ter verbetering ervan en gericht op de toekomst en het heden. Ik kan mij goed voorstellen dat het voor u niet gunstig is.

We ondersteunen over het algemeen helaas de laatste 3 versies van IOS. Oudere generaties ondersteunen we niet. Reden daarvan is de voortschrijding van technologie en veiligheid van software. De zapper wordt ondersteund tot 30/6/2018. Daarna blijft de app werken tot 30/9/2018, zonder support. Vanaf 30/9/2018 is de Zapper End of Life voor KPN EEN en alleen nog te gebruiken voor het Ondernemerspakket en Internet&Bellen abonnementen.

In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app worden onderwerpen besproken welke wellicht voor u interessant zijn.

Reageer