Vraag

Mijn KPN

  • 9 October 2017
  • 9 reacties
  • 365 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds mijn contractsovername kan ik mijn verbruik en facturen niet meer inzien in MijnKPN. Kan dit gemaakt worden alsjeblieft? Ik mag binnenkort mijn contract gaan verlengen en zou graag inzicht hebben in mijn gegevens.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Tony Williams

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @tonywilliams88,

Wat naar om te lezen dat u na de contractovername geen inzage meer heeft in uw verbruik en facturen!
Natuurlijk kan ik u inzicht geven in deze gegevens en zoek ik graag uit hoe we de MijnKPN omgeving weer volledig werkzaam krijgen.

Wilt u mij in een privébericht het referentienummer van de contractovername, het betreffende telefoonnummer, uw klantnummer en naam van de contractant/bedrijf sturen?
Ik heb een privebericht gestuurd
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @tonywilliams88

Bedankt voor het sturen van de gegevens!
Ik ben mijn systemen in gedoken en ik zie dat in combinatie met de contractovername het abonnement ook gewijzigd is van een particulier abonnement naar een zakelijk abonnement. Nu is het zo dat er voor beide abonnementen aparte MijnKPN omgevingen bestaan. Dit betekent dus dat je voor de 'Zakelijk Mobiel' abonnementen een nieuwe MijnKPN kunt registreren. Via deze pagina kunt u de abonnementen registreren voor Zakelijk Mobiel.

Daarnaast heb ik naar de lopende contracten gekeken. Beide abonnementen hebben een einddatum van 06-02-2018. Beide abonnementen zijn sinds afgelopen dinsdag verlengbaar. Heeft u al nagedacht over een nieuw abonnement? En wilt u een nieuw toestel hierbij of is uw huidige toestel nog in orde?

Natuurlijk help ik u ook graag bij het verlengen van de abonnementen 😉
Beste Rick,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist een nieuw account aangevraagd en krijg de melding dat ik binnen 3 werkdagen een bevestiging krijg waarmee ik de registratie kan afronden, so far so good.

Wat betreft de abonnementen, we zijn in dubio over de iPhone X (i.v.m. de prijs) en of we überhaupt onze nieuwe telefoons los gaan aanschaffen. Kan je mee een seintje geven wanneer de iPhone X uit is en of je hier een leuk dealtje voor kan maken?

Hoor het graag en bedankt nogmaals.

Met vriendelijke groet,

Tony Williams
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen Tony,

Goed om te lezen dat u een nieuw account voor Mijn KPN Zakelijk Mobiel heeft aangevraagd!
U krijgt inderdaad de melding dat u binnen 3 werkdagen de bevestiging ontvangt. Op dit moment is er echter een achterstand met de aanmeldingen en gaat het dus langer duren voordat u de bevestiging ontvangt. Als u voor die tijd informatie over het abonnement nodig heeft help ik u daar natuurlijk graag mee.

Nu kan ik mij goed voorstellen dat u aan de iPhone X denkt en dat u de afweging maakt. Vanaf aanstaande vrijdag is het toestel te pre-orderen en de verwachting is nu dat de levering omstreeks 3 november start. Wanneer het toestel daadwerkelijk te bestellen (niet als pre-order) is kijk ik graag wat voor aanbod ik u kan doen. Daar moeten we later dan nog even op terugkomen.
Dankjewel Rick,

Ik hoor het graag van je.

Met vriendelijke groet,

Tony Williams
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan hoor! 😁

Wilt u mij omstreeks 3 november voor de zekerheid nog een seintje geven?
Dan weet ik zeker dat ik het ook niet kan vergeten.
Beste Rick,

Het was net gefixt, maar nu heb ik ineens weer problemen met inloggen. Mijn gebruikersnaam a..williams werkt wel bij de zakelijke inlog, maar vervolgens wordt ik geredirect naar een andere inlogpagina waar me gevraagd wordt om het e-mailadres van mijn KPN ID (info@tonywilliams.nl), maar laat die nou juist net gekoppeld zijn aan de Mijn KPN omgeving waar ik mijn gegevens NIET kan inzien.

Wordt er een beetje moe van inmiddels 😕 Je moet wel een erg goed aanbod hebben wil ik hier nog mee verder gaan ;)

Overigens gaan we toch allebei voor een Sim Only. Kan je misschien een mooie prijs regelen om de pijn en moeite van dit MijnKPN gezeur te verzachten?

Hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Tony Williams
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag Tony,

Bedankt voor uw bericht!
Ik kan mij goed voorstellen dat het frustrerend is dat u nu niet meer in MIjn KPN komt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet direct de oplossing voor heb en op onderzoek uit moet om te kijken wat we hieraan kunnen doen.

Daarnaast heb ik wel alvast naar de verlenging van de abonnementen gekeken. Hiervoor heb ik u zojuist een privébericht gestuurd.

Reageer