Vraag

mijn kpn in combi met prepaid

  • 10 September 2018
  • 1 reactie
  • 795 keer bekeken

ik zie in praktijk dat mijn kpn helaas niet volledig werkt voor prepaid
in deze moderne tijd is het makkelijk om alle gegevens die nodig zijn voor beheren en opvragen in beeld te tonen.
Helaas is dit niet het geval als je voor een family/vereniging met prepaid werkt
We missen heel veel noodzakelijke gegevens
Wel kun je die opvragen vanaf het betreffende nummer met je telefoon,maar de beheerder maakt mijn kpn aan om via een pc de gegevens te beheren.
Het zou een grote toegevoegde waarde hebben om betreffende gegevens via mijn kpn ook zichtbaar te maken.
grote voordelen voor de klant,en ik zie totaal geen nadelen voor kpn
Gewoon even alles onder de loep nemen,en logisch nadenken maakt het een stuk makkelijker,gebruiksvriendelijkere,effectiever,alleen maar win,win situatie
bij deze de zaken die ik echt mis:
beltegoeg extra na registreren
de datum tot hoelang beltegoed geldig is
gebruikersnaam van betreffende nummer

Wat wel minder mag volgens mij omdat het toch 1 account betreft is:dat je weer naam adres woonplaats mobiel nummer(ander niet relevant) en email moet invullen.
Binnen 1 account zou het toch alleen met gebruikersnaam kunnen volstaan,en laat dan na inloggen die naam met nummer zien
en als je daar dan op klikt het volledige beltegoed dus ook het extra beltegoed wat verkregen is na aanmelden en niet vergeten de geldigheids datum
bovenstaande zou een grote modernisering zijn ,neem dit maar eens goed door met betreffende afdeling.
ook zou je meer dan 5 nummers per account kunnen toelaten,denk aan verenigingen,waarom onnodig meerdere account laten maken als het toch voor 1 family of vereniging is
zit toch geen nadeel voor kpn aan.
scheelt jullie ook onnodige accounts in de database
hoop hiermee iets los te maken,
met vriendelijke groet Jan de Beer
West Terschelling

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @HTROEIEN,

Bedankt voor uw uitgebreide en puntsgewijze verbetervoorstellen. Ik heb uw feedback wederom naar het Online team gestuurd en dit keer ook gevraagd om een terugkoppeling. Zodra ik hierover een update heb zal u op de hoogte stellen.

Reageer