Vorige week heb ik een pushbericht gekregen voor het updaten van de Zapper app.
Dus de update geïnstalleerd. Meteen de app uitgeprobeerd. Dit zijn de eerste bevindingen:
Ik kon er niet mee bellen. De voicemails die erin stonden kon ik niet beluisteren.
De 'niet storen' functie kon ik niet terugvinden.
Vandaag de app weer opgestart om te kijken of er toch iets van de maken valt, maar helaas. De app blijft gewoon hangen op een kerel die aan het bellen is.
Mijn zakelijke telefoon is: Samsung Galaxy J5 (2016) Android versie 7.1.1
Direct een mail de organisatie in gestuurd om door te geven dat ze de app nog niet moeten installeren, voordat ik hele dagen zoet ben met een app die nog niet goed werkt.
Hebben andere mensen deze ervaringen ook?
Hi @Grace
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik zie dat u de Zapper app hebt geüpdatet en dat sindsdien, de bevindingen erg tegenvallen. Houd er rekening mee dat de ondersteuning van de Zapper app per 30/6/2018 wordt beëindigd. Dit betekent dat u de app, tot nader order, wel kan blijven gebruiken maar de app zal niet meer geüpdatet worden.
Een alternatief voor de Zapper is de MijnGesprek app. Op de website van KPN vindt u meer leest u meer over de MijnGesprek app.
In de Google Play Store vindt u een compleet overzicht van alle apps die KPN aanbied. Daar kunt u de MijnGesprek app meteen downloaden.
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik zie dat u de Zapper app hebt geüpdatet en dat sindsdien, de bevindingen erg tegenvallen. Houd er rekening mee dat de ondersteuning van de Zapper app per 30/6/2018 wordt beëindigd. Dit betekent dat u de app, tot nader order, wel kan blijven gebruiken maar de app zal niet meer geüpdatet worden.
Een alternatief voor de Zapper is de MijnGesprek app. Op de website van KPN vindt u meer leest u meer over de MijnGesprek app.
In de Google Play Store vindt u een compleet overzicht van alle apps die KPN aanbied. Daar kunt u de MijnGesprek app meteen downloaden.
Beste Rachid,
De opmerkingen die ik plaatste gingen over de Mijngesprek app:
Ik kon er niet mee bellen. De voicemails die erin stonden kon ik niet beluisteren.
De 'niet storen' functie kon ik niet terugvinden.
Vandaag de app weer opgestart om te kijken of er toch iets van de maken valt, maar helaas. De app blijft gewoon hangen op een kerel die aan het bellen is.
Mijn zakelijke telefoon is: Samsung Galaxy J5 (2016) Android versie 7.1.1
Ik hoop dus maar dat de MijnGesprek app op 30/6/2018 wel werkt.
Met vriendelijke groet,
Grace Benders
De opmerkingen die ik plaatste gingen over de Mijngesprek app:
Ik kon er niet mee bellen. De voicemails die erin stonden kon ik niet beluisteren.
De 'niet storen' functie kon ik niet terugvinden.
Vandaag de app weer opgestart om te kijken of er toch iets van de maken valt, maar helaas. De app blijft gewoon hangen op een kerel die aan het bellen is.
Mijn zakelijke telefoon is: Samsung Galaxy J5 (2016) Android versie 7.1.1
Ik hoop dus maar dat de MijnGesprek app op 30/6/2018 wel werkt.
Met vriendelijke groet,
Grace Benders
Hi @Grace ,
In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app worden onderwerpen besproken welke voor u van belang kunnen zijn.
In het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app worden onderwerpen besproken welke voor u van belang kunnen zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.