Beste antwoord door Lindsay
Bekijk origineelMijnKPN
Via een zakelijk abonnement hebben mijn man en ik allebei een eigen mobiele telefoon. Echter 1 van ons beiden kan de status van onze belminuten en gb's zien, wij kunnen dus niet samen in MijnKPN kijken. Weet iemand hier een oplossing voor?
Hi @Hannepan !
De Zakelijke MijnKPN omgeving voor mobiel is er inderdaad op ingesteld dat de beheerder het dataverbruik kan inzien. Een tweede inlog hiervoor aanmaken is niet mogelijk.
We hebben natuurlijk wel andere tips en tricks in de blog Hoe check ik het actuele verbruik van mijn mobiele abonnement?.
Kun je hier iets mee? 🙂
De Zakelijke MijnKPN omgeving voor mobiel is er inderdaad op ingesteld dat de beheerder het dataverbruik kan inzien. Een tweede inlog hiervoor aanmaken is niet mogelijk.
We hebben natuurlijk wel andere tips en tricks in de blog Hoe check ik het actuele verbruik van mijn mobiele abonnement?.
Kun je hier iets mee? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.