Beantwoord

MijnKPN

  • 28 februari 2018
  • 2 reacties
  • 369 keer bekeken

Via een zakelijk abonnement hebben mijn man en ik allebei een eigen mobiele telefoon. Echter 1 van ons beiden kan de status van onze belminuten en gb's zien, wij kunnen dus niet samen in MijnKPN kijken. Weet iemand hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Lindsay 1 maart 2018, 16:03

Hi @Hannepan!



De Zakelijke MijnKPN omgeving voor mobiel is er inderdaad op ingesteld dat de beheerder het dataverbruik kan inzien. Een tweede inlog hiervoor aanmaken is niet mogelijk.



We hebben natuurlijk wel andere tips en tricks in de blog Hoe check ik het actuele verbruik van mijn mobiele abonnement?.



Kun je hier iets mee? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Top, bedankt voor de tip Lindsay!!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Hannepan!

De Zakelijke MijnKPN omgeving voor mobiel is er inderdaad op ingesteld dat de beheerder het dataverbruik kan inzien. Een tweede inlog hiervoor aanmaken is niet mogelijk.

We hebben natuurlijk wel andere tips en tricks in de blog Hoe check ik het actuele verbruik van mijn mobiele abonnement?.

Kun je hier iets mee? 🙂

Reageer