Vraag

mijnkpn

  • 21 April 2023
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Badge

waarom kan ik niet inloggen bij mijnkpn. ik krijg steeds dat verhaaltje over 5 maal fout inloggen. als ik invul bij vergeten krijg ik geen email te zien. het werkt dus niet. als ik een nieuw account aan wil maken krijg ik de melding dat ik al een account


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Hans Heermans,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik kijk graag met je mee om zsm tot een oplossing te komen. Heb je het ook al in een andere webbrowser geprobeerd? En heb je in de  ‘Ongewenste mail’ map gekeken?

Als je jouw klantnummer in het forumprofiel invult kan ik daarmee mee kijken in het systeem. 

Badge

Hallo Rick, mijn klantnummer is: 9017560985

vr groet Hans

Reputatie 7
Badge +6

Hey Hans, 

Bedankt voor de snelle reactie! 
Ik zie dat jouw abonnement is gekoppeld aan het KPN ID wat geregistreerd is op jouw @kpnmail.nl mailadres. Daarmee zou je dus ook in moeten kunnen loggen. En als je ‘Wachtwoord vergeten’ doet zou je ook op dit mailadres bericht moeten krijgen. Wij kunnen het wachtwoord niet voor je wijzigen. 

Mocht het niet lukken adviseer ik je om een andere webbrowser (bijvoorbeeld Chrome of Mozilla) te proberen of de ‘Ongewenste mail’ te checken. Als je een nieuwe KPN ID aan wilt maken zou dit met een ander mailadres moeten, anders krijg je de melding die je eerder kreeg.

Na dit bericht ben ik maandagochtend vanaf 09.30 uur weer aanwezig. Als je in de tussentijd contact wilt kun je het beste bellen via 0800-0402 (particuliere klantenservice, aangezien jouw abonnement particulier en niet zakelijk is). 

Fijn weekend! 

Reageer